Organizator: Revista HR Manager Data:  4 martie 2020 Locaţie: DB Connect (Bd-ul Dimitrie Pompeiu, nr. 6A)
Evenimentul va reuni peste 100 de participanți: HR Manageri, Directori de Departamente, CEO’s din companii, Antreprenori din diverse domenii de activitate.

 

Fericirea la muncă a încetat să mai fie un simplu “buzz”, ea s-a transformat rapid în strategii și obiective implementate in planurile de zi cu zi ale managerului de HR.

Starea de fericire, echilibru și bunăstare într-o organizație se dovedește a fi un “must have” pentru succesul pe termen lung al oricărei companii. Studiile arată că angajații motivați și mulțumiți de jobul lor sunt mult mai productivi și creativi. De asemenea sunt mult mai implicați.


Indexul de Satisfacție la Job arată că factorii care contribuie cel mai mult la sentimentul de fericire în organizație sunt, în această ordine următorii:

  • să fii în posesia unui sens al muncii pe care o faci;
  • să ai reușite și obiective atinse;
  • să muncești într-un climat prietenos și pozitiv;
  • să fii condus de lideri buni;
  • să poți să iți perfecționezi abilitățile profesionale;
  • să fii bine plătit;
  • să poți fi în postura de a-i influența pe ceilalți.
Lansăm în dezbatere următoarele provocări: - Cum construiești o strategie a Fericirii în organizație - Cum reusește o cultură a performanței să genereze satisfacție și implicare - Care sunt etapele creării unui mediu de lucru pozitiv - Ce poate face un manager HR pentru ca mediul de lucru să fie atât unul prietenos cât și suficent de riguros încât să genereze performanță și implicare - Cum ar trebui să arate o cultură organizațională care promovează munca cu sens? Ce rol joacă în acest caz componenta de Employer Branding? - Care sunt programele pe care le folosește compania dvs pentru a crește nivelul de engagement și wellbeing al angajaților? - În căutarea fericirii cu orice preț. Granița fină dintre fericire și nefericire în organizație si cum știm să nu trecem de ea. Sau când “mult” înseamnă “prea mult” și strică. - Ce stă la baza bunăstării unei companii: leadershipul, sistemele de management, relația dintre oameni sau calitatea umană a celor care alcătuiesc organizația?