Prin Collective Resilience ne-am propus să vorbim despre un viitor sustenabil. Un alt fel de viitor unde Managerul de HR are șansa de a contribui decisiv sub presiunea cifrelor și a rezultatelor. Oare cum va arata piața muncii?
Cum ne asigurăm că noi de la HR susținem leaderii organizației pentru a găsi surse de venit în mod creativ, de a înlocui mentalitatea de tip “cut” cu cea de tip “learn și develop FAST”?
Cum devenim AZI proactivi pentru ca mâine să nu ne surprindă, să nu rămânem în urmă. Toți împreună, nimeni în urmă. Dar transparent si asumat, vâslind în aceeași direcție. Și care e în acest context rolul Managerului de HR?
UPDATE: Înregistrarea integrală a evenimentuluiAgenda evenimentului online:Orele 14:00- 16:00
Cuvânt de deschidere eveniment, moderator: Mihai Zânt, co-moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner HUMANISTIC
Intro: de ce am ales această temă? Moderator: Mihai Zânt – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
Prezentare “Adaptare în tandem: oameni și organizații reziliente”, speaker: Madi Rădulescu, Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting Intl.
Prezentare studiu de Caz “Fast Forward Decision Making”, speaker: Irina Verioti, Talent Acquisition Manager, Orange România
Despre alegerile beneficiilor de către angajați, după COVID-19 – speaker: Stelian Bogza, Commercial Director & Co-Founder, BenefitOnline.ro
PANEL - Planuri de sustenabilitate după starea de urgență
Speakeri în panel:
Irina Verioti - Talent Acquisition Manager, Orange România
Mariana Marin - Head of Learning and Development, Renault România
Delia Rotaru - VP People & Organisation, eMAG
Lăcrămioara Dărăban - Head of Human Relations, Continental Automotive Systems Sibiu
Marius Mardale - HR Manager, Gebruder Weiss
Moderator: Mihai Zânt - Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC
UPDATE: Adaptare în tandem: oameni și organizații reziliente a fost prima prezentare din cadrul întâlnirii virtuale, în cadrul căreia Madi Rădulescu a vorbit despre managementul schimbării și cum putem face asta în tandem. Prezentarea ei a pornit cu un exercițiu de imaginație, în care managamentul schimbării a fost comparat cu o scară, pe care în fiecare an mai urcăm o treaptă, parcurgînd una câte una fiecare etapă din carieră.
Subiecte de dezbatere în panel:
Cum arată o organizație rezilientă? Care sunt abilitățile unor lideri rezilienți? Ce procese și ritualuri au echipele reziliente? Ce face bine o organizație rezilientă?
Care este rolul managerului de HR în această construcție? Ce trebuie să facă HRul mai departe? Cum ne protejăm oamenii? Dar energia și engagementul organizației? Cum ne adaptăm noilor nevoi ? Cât de profunde sunt schimbările? Cum comunic intern? Între protecție și transparență!
Cum va arată piață muncii și cum transformă asta organizațiile? Ce înseamnă noile medii de lucru ? Cum arată beneficiile? Cum găsim talente, cum le integrăm cum ni le păstrăm? Cum iau decizii și ce este cu adevărat important? Câtă încredere am în tehnologie? Cum construiesc și susțin încrederea în organizație? Dar cultură organizațională la distanță?
Cum arată viitorul HR-ului după criză? Se schimbă rolul HR-ului în organizație? Ce păstrează și la ce renunța HR-ul din ceea ce știe și din ceea ce a învățat? Agilitatea managerului de HR într-o lume VUCA
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.
Consumatorii sunt tot mai atenți la calitate, la sustenabilitate și la povestea din spatele fiecărui brand. Moda românească trece printr-o schimbare subtilă, dar profundă.