Evenimentul îşi propune să aducă laolaltă voci ale liderilor din România pentru a discuta cum ar trebui să arate educaţia viitorului în era transformării digitale.
Companiile trebuie să susţină formarea educaţiei. Specialiştii nu pot fi formaţi de un sistem de învăţământ anacronic. Companiile trebuie să se deschidă, să ofere cunoştinţele lor profesorilor pentru ca aceştia să fie adaptaţi la noile cerinţe ale angajatorilor.
Trăim într-o perioadă încărcată de schimbări „a patra revoluţie industrială“ sau mai simplu „industria 4.0“.
Această a patra revoluţie industrială este fundamental diferită de predecesoarele sale. Este o revoluţie a reţelelor, platformelor, oamenilor şi tehnologiei digitale.
Evoluţia rapidă a tehnologiei face să fie necesar ca educaţia să ţină pasul. Muncile mecanice şi repetitive au fost preluate de maşini. Aşa că noua piaţă a muncii cere acum ca oamenii să se concentreze pe ingeniozitate, pe a înţelege şi a crea lucruri noi.
Companiile trebuie să se implice în şcolirea viitoarei generaţii de angajaţi, spun tot mai mulţi oameni din mediul de afaceri şi unii fac pasul înspre educaţie, nu doar deschizând programe de internship, ci chiar prin şcoli alternative.
EDUCAŢIA 4.0
Revista Cariere