Vă oferim un festival dedicat eforturilor interne de a atrage, a motiva și a susține angajații și specialiștii valoroși. Propunerea noastră este să punem sub lumina reflectorului efortul și ideile; munca sustinută a întregii echipe de HR ce conduc an de an în recunoașterea organizației de a fi angajatorul deziderabil. BEST EMPLOYER FEST este locul unde ne întâlnim pentru a ne bucura și a ne împărtăși în toată diversitatea ce facem noi, HR-ul, pentru colegii nostri. Ne luăm idei. Schimbăm bune practici. Oferim și primi feedback și ne intoarcem cu toții mai bogați și cu o nouă energie, pentru a continua. Recunoașterea de “Angajator de Top” vine în urma alinierii și existenței unei strategii de Resurse Umane și Leadership foarte bine pusă la punct. Este unul dintre principalele rezultate ale întregii echipe de HR. Iată de unde și importanța pe care dorim să o acordăm acestui subiect. Fie că ai aplicat sau nu pentru recunoașterea de angajator de top, noi știm că și tu depui eforturi constante, ai strategii și direcții clare pentru a atrage în această piața, experți. Știm că rotițele HR-ului se unesc cu ale Managerilor pentru efort susținut și SLA-uri în recrutare foarte ambitioase. TEMATICA:
  • Intrebările arzătoare din HR de mai bine de 5 ani. Intrebări care vor continua să fie fierbinți și în perioada următoare.
  • Când vine noul coleg?
  • Cum găsim oameni, cum găsim acest profil atat de specific?
  • Cum păstrăm oameni, cum dezvoltăm și integrăm în continuare noul venit în cultura noastră?
  • Ce să fac să fie mai responsabil, să vrea mai mult, să facă niște extra pași? Să văd că e odihnit și îi place ce face?
  • Comunicarea, beneficiile, accesibilitatea, valorile interne, transparența deciziilor, mediul de lucru și oportunitățile viitorului dorit sunt doar câteva dintre palierele ce au trebuit gândite, regândite și reașezate în ultimul an pentru ca organizația să își păstreze atractivitatea.
  • Prin programe adaptate contextului, majoritatea companiilor au asigurat instrumente de susținere a tonusului organizațional și stării de bine și au continuat, la început timid iar anul acesta în același ritm ca înainte, campaniile de employer branding. În felul acesta au menținut sentimentul puternic de apartenență al angajaților săi. Dar, pentru ca o astfel de campanie să fie posibilă, e necesar să ai ce comunica și lucrurile intern să fie coerente și aliniate. Deci multă, multă muncă.
Vino alături de noi și de peste 12 Strategi și Experti în HR să cunoaștem și să împărtășim comunității cele mai bune exemple de la cele mai admirate companii, într-un festival de bune practici de “employee experience”, proiecte și inițiative ce ne ajută să fim un angajator de TOP.

UPDATE: Înregistrarea video integrală