
vestimentatie
-
Când cariera se află pe primul loc, nu trebuie să uiți nici de ceea ce te reprezintă și ceea ce te recomandă. Look-ul tău, prezența și atitudinea pot face diferența în nenumărate situații la job,
-
Inedit în România: Colecție de vestimentație profesională made-to-measure pentru angajați
Mai multe cercetări internaționale au arătat că vestimentația unitară a angajaților din centrele de relatii cu clienții influențează pozitiv imaginea companiei. -
Cum arăţi, cum te îmbraci – o carte de vizită. A ta şi a companiei
În cerinţele joburilor apar menţiuni precum „aspect fizic plăcut“, „prezenţă agreabilă“, însă e greu de estimat ce înţelege angajatorul prin aceşti termeni generali. Fiecare persoană îşi creează mai mult sau mai puţin conştient imaginea, adică felul în care este percepută de cei din mediul în care trăieşte şi lucrează. Vorbind strict despre ceea ce observăm la nivel fizic, imaginea are multiple aspecte: felul în care arătăm, la chip şi la trup, cum ne îmbrăcăm, machiajul abordat, greutatea corporală, înfăţişarea în tot ansamblul ei contează. -
Hainele colorate îţi oferă o creştere de salariu şi chiar o promovare, arată studiile
Puţină culoare în vestimentaţie influenţează pozitiv cariera. Este un fapt care trebuie tratat cu seriozitate arată un nou studiu, care ne îndeamnă să abandonăm hainele tradiţionale de birou în detrimentul unei pete de culoare, potrivit telegraph.co.uk. -
Un brand al unei femei de afaceri, pentru femei de afaceri
Un nou brand a fost lansat pe piața din România, dedicat conceptului de ”business la feminin„. Este vorba despre Alisia Enco, un proiect al antreprenoarei Alice Botnarenco, care își propune să promoveze imaginea unei femei puternice, increzatoare, dezinvolte si echilibrate. -
Marché de Noël – Târgul cadourilor de Crăciun
Voulez-vous Marché avec nous? Asta e întrebarea pe care organizatorii o trimit invitaţilor, una retorică, de bună seamă. Cine ar putea refuza două zile printre zâne? -
Eşti deja un Brand…
Problema este dacă te ocupi de el sau se ocupă alţii! Fiecare interacţiune socială contribuie la construirea propriului brand. În fiecare moment, în fiecare relaţionare, transmiţi mesaje ce proiectează, în mintea interlocutorilor, o anumită imagine despre tine.
-
Eticheta ce poate fi încălcată
Mediul de business are un anume „cod” al vestimentaţiei, apărut, poate, şi din dorinţa ca seriozitatea cu care sunt tratate afacerile să fie subliniată de ţinuta celui care propune şi convinge partenerii să „parafeze” un contract. Lucrurile s-au mai schimbat, am aflat de la un fashion editor cu experienţă care nu exclude fantezia, jocul cu texturile şi ineditul din ceea ce înseamnă stil „serios” în vestimentaţie.
-
Ce efect au culorile asupra psihicului uman
Într-un univers gri, o cromatică vie în vestimentaţie sau în amenajările interioare poate reprezenta aproape o atitudine nonconformistă. Culorile au efect asupra stării noastre de spirit, asupra capacităţii de memorare şi a sănătăţii. Nu în ultimul rând, pot influenţa o negociere sau te pot ajuta să impresionezi un potenţial angajator, la nivel subconştient.
-
A început sezonul petrecerilor de iarnă
Finalul anului ne oferă cele mai multe ocazii de a ne distra, de a uita măcar pentru o vreme de programări, şedinţe şi rapoarte. Fie că este vorba de petrecerea de Crăciun cu familia şi prietenii apropiaţi, de petrecerea de firmă sau de cea de Anul Nou, cu toţii vom fi preocupaţi de ţinutele pe care le vom purta. Pentru astfel de momente de bucurie este indicat chiar să ne implicăm şi să ne străduim un pic mai mult pentru a arăta şi a ne simţi mai bine.
-
Accesorii care ne ajută să fim remarcaţi
Accesoriile fac parte din conversaţia dintre tine şi restul lumii. Felul în care ţi le alegi şi modul în care decizi să le porţi vorbesc despre personalitatea şi stilul tău. Iar stilul e legat în mare măsură de cât de bine îţi înţelegi atuurile fizice pentru a putea prelua din tendinţe ceea ce ţi se potriveşte cu adevărat. Cu puţină imaginaţie şi un dram de îndrăzneală, chiar şi un lucru ieftin poate arăta spectaculos, dând impresia că valorează mult mai mult decât în realitate.
-
Articole mai presus de moda
In sezonul de primavara-vara 2011, hainele scurte si stramte au fost inlocuite de cele largi si lungi, in timp ce hainele midi inspirate de stilul anilor ’70 continua sa faca parte din colectiile multor branduri.
-
Adauga primavara in tinuta ta
Suntem deja in a patra luna a anului si cu totii ne-am plictisit de aceleasi culori si aceleasi haine groase pe care le combinam zi de zi, de vreo cinci luni incoace. Ne gandim din ce in ce mai des la zilele frumoase de primavara.
-
Cum sa-ti improspatezi imaginea in 2011
Inceputul de an este in mod traditional un bun prilej de a ne face bilantul implinirilor si al neimplinirilor anului care a trecut si de a deschide o noua lista cu dorinte pentru minte, trup si suflet de a caror realizare sa ne ocupam in anul in care tocmai am intrat.
-
Imaginea profesionala si reputatia
Prima impresie pe care o cream are o directa influenta asupra nivelului de credibilitate profesionala pe care interlocutorii ne-o atribuie. Cu cat acest nivel de credibilitate este mai ridicat, cu atat creste si autoritatea mesajului pe care dorim sa-l transmitem.
-
Dl. Rogvaiv, prietenul garderobei
Va amintiti desigur acronimul cu ajutorul caruia, prin clasele primare, eram invatati se retinem ordinea culorilor din spectrul vizibil. Joaca de-a curcubeul nu este un domeniu care sa preocupe doar fetele; nu puteti nega ca „personajul” din titlu, Rosu Oranj Galben Verde Albastru Indigo Violet, e prezent in fiecare particica din viata dumneavoastra.
-
Ghidul modei masculine
Vestimentatia eleganta nu este o arta. Trebuie doar sa cunoasteti cateva lucruri despre elementele clasice, testate si acreditate ale tinutei masculine. Cine creeaza camasi la comanda la Londra? De ce se numara pantofii printre cele mai importante detalii ale garderobei masculine? Cum se leaga un nod "four-in-hand"? De unde isi cumpara celebritatile hainele daca se afla la Paris, Napoli sau New York?
-
Vara e ca iarna... cand vorbim despre tinuta corecta
Temperaturile caniculare au sosit, este oficial vara, iar tendinta tuturor este sa opteze pentru haine cat mai sumare si "usoare". Culorile sunt in nuante deschise, iar imprimeurile vesele si multicolore... minunat! Dar ce ne facem cu acea consistenta si coerenta in proiectarea unei imagini profesionale corecte? Cum adaptam regulile despre care am tot vorbit la sezonul cald?
-
Manageri, Est catre Vest
Tinutele managerilor din tarile Europei Centrale si de Vest sunt din ce in ce mai atent observate de managerii romani, care isi pun tot mai des intrebarea de ce exista diferente atat de vizibile in ceea ce priveste tinuta abordata si cum pot ei sa depaseasca acest lucru.
-
Tinuta pentru INTERVIU
Fiecare a trecut, la un moment dat, prin unul sau mai multe interviuri. Presiunea este mai mare in aceste ocazii, indiferent de pregatirea profesionala. Atat timp cat participati la un interviu este clar ca doriti o schimbare in statusul actual. Indiferent ca este vorba despre schimbarea locului de munca sau urcarea in ierarhia companiei in care lucrati, presiunea exista. Din pacate, din exces de zel se fac multe greseli in alegerea tinutei pentru interviu.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...