
spirit de echipa
-
Revista HR Manager a organizat pe 10 octombrie cea de-a treia ediţie a evenimentului HR [PLAY] Tech Marathon, eveniment care a adus laolaltă o comunitate vibrantă de profesionişti HR, lideri şi influenceri.
-
Motivul pentru care NU avansezi în carieră după mulți ani de muncă
Una dintre relațiile care-ți pot determina drumul în carieră este cea cu managerul. Înțelege-te bine cu el și atunci vei avea prioritate la succes. Sfidează-l și atacă-l și s-ar putea ca talentele și skill-uri tale să nu fie suficiente pentru a avansa profesional. Așa că, pe cât posibil, fă-ți viața ușoară și evită să-ți transformi șeful în cel mai mare dușman al tău. Nu este nici inteligent, nici productiv pentru tine. De aceea, ați face bine să evitați situațiile pe care vi le descriem mai jos. -
Lider te naști sau devii?
Lider te naşti sau devii? Iată o întrebare care se află pe buzele multor persoane. Şi eu, la rândul meu, m-am întrebat dacă leadershipul se învaţă sau se poate dobândi. După îndelungi căutări şi aprofundări, lecturi şi experienţe, am ajuns la concluzia că la baza leadershipului se află cel puţin două elemente importante: spiritul de echipă şi charisma. -
De ce candidatul care NU are spirit de echipă ar trebui evitat
Desigur că principalul lucru pe care un specialist în recrutare îl urmăreşte atunci când poartă prima discuţie cu un candidat este acela al competenţelor profesionale: unde ai lucrat anterior, ce ai realizat, ce studii ai, ce notorietate au angajatorii anteriori etc. Există, totuşi, o serie de aspecte care îl fac pe acesta să zică "pas" cv-ului tău, aspecte care ţin de personalitatea ta şi felul în care eşti perceput ca membru al unei echipe. -
Când două minţi se bat cap în cap
Specialiştii ne învaţă că opoziţia şi dezacordul sunt atitudini sănătoase. În absenţa lor, echipele sunt private de inovare şi de progres. Deşi nu toate, cele mai multe discuţii în grup se încheie în dezacord. Când confuziile şi neînţelegerile devin grave, situaţia ameninţă să otrăvească relaţiile dintre membri şi să destabilizeze echipa.
-
7 tehnici mai mult sau mai puțin „ortodoxe” pentru stimularea spiritului de echipă
Ultimii ani au adus în companii o grabă inexplicabilă în a aduce echipa la performanță pe termen scurt și un interes scăzut pentru durabilitate. După cum apreciază Monica Minoiu, EMBA - Expert EXEC-EDU și Director General Incharge Management Consulting - managerii sunt presați de obiective, dead-line-uri, sacrificând spiritul de echipă, instaurând o competiție nejustificată între membrii săi, demolând înainte să construiască pe principiul că nimeni nu este de neînlocuit.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...