
solutie
-
Oricine lucrează într-un context de echipă, fie în corporație, fie într-un start-up sau ONG, a auzit măcar o dată replica: „Ne întoarcem iar la aceeași discuție.” Este fraza care apare când o temă revine în
-
Competențele viitorului în HR
Poate mai mult ca oricând, HR-ul trece printr-o transformare în adevăratul sens al cuvântului. De la folosirea tot mai mult a tehnologiilor la gestionarea unui nou mod de a munci și până la focusarea mai -
Când are nevoie copilul tău de mindfulness și ce efect are
Poate de multe ori te-ai întrebat ce înseamnă de fapt mindfulness și cu ce ne ajută, sau în ce fel de situații ne ajută. Mindfulness este practica şi starea prin care alegem în mod conştient -
Open space: o sursă de stres suplimentar pentru angajați
Noi, oamenii, suntem diferiți, iar la locul de muncă se numără printre acele elemente ale vieții noastre care ne reflectă cel mai bine diferențele. De-a lungul unei zile de muncă fiecare dintre noi are nevoi diferite. Sunt momente în care ne dorim sau avem nevoie să colaborăm, dar și momente în care ne dorim și avem nevoie să fim singuri, să putem să ne auzim gândurile, să reflectăm și să ne retragem din agitația inerentă. Și este foarte bine că este așa. -
Povestea românilor care au fondat Rodbun, compania care se bate cu multinaționalele pe segmentul soluțiilor pentru fermieri
Alexandru Iancu și Daniel Muntean sunt asociați - fiecare deține câte 50% - în grupul Rodbun, cu activități în domeniul producției de semințe și al consultanței și serviciilor integrate oferite fermierilor. Anul trecut, grupul, care deține 12 ferme distribuite la nivel național, lucrează o suprafață de 10.500 de hectare și are 500 de angajați, a avut afaceri de circa 76 de milioane de euro și își propune venituri de 100 de milioane de euro pentru acest an. Se gândeau cei doi asociați, acum 17 ani, când mergeau împreună la meciurile de fotbal ale echipei Dinamo București, ca firma pe care urmau s-o înființeze la sfârșitul anului 2001 va ajunge să aibă asemenea rezultate? -
GoOnline, soluția dedicată IMM-urilor care vor să își facă magazin online: cât costă și ce funcționalități oferă
Banca Transilvania și Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, lansează GoOnline, o soluție dedicată IMM-urilor, pentru realizarea de magazine online. În cadrul parteneriatului, Blugento și BT pun la dispoziția celor care doresc să deschidă propriul magazin online serviciul GoOnline pe baza unui abonament lunar. -
Elveția: Apel către alegători, pentru a lăsa guvernul federal să perceapă taxe
Ministrul elveţian de Finanţe, Ueli Maurer, a făcut marţi un apel către alegători să lase guvernul federal să perceapă taxe pentru încă 15 ani, atunci când vor decide asupra unei noi legi a finanţelor publice, potrivit Reuters. -
La frontierele paradigmei tehnologice: Soluție de educație în domeniul IT
Computerul a încetat demult să mai fie doar un simplu obiect în viețile noastre și acest lucru este deja foarte clar. Numeroase țări au luat măsuri pentru a pregăti populația pentru schimbarile din viitor, iar România nu face desigur excepție. -
La doar 21 de ani: Soluția unui tânăr antreprenor pentru a face bani. De unde s-a inspirat
Yasser Khattak nu a fost tocmai un elev model, fiind suspendat de 16 ori de la şcoala unde era pentru acte de nesupunere…
-
Angajat vs. angajator. Reintegrarea angajatului. Limite legale şi jurisprudenţiale (I)
Litigiile angajat vs. angajator rezultate din contestarea de către angajaţi a măsurilor dispuse unilateral de către angajatori au crescut numeric, cel puţin în oraşele mari ale României. Acest aspect este consecinţa firească a cel puţin doi factori: creşterea nivelului de protecţie a propriilor interese ale angajaţilor şi accesul facil la informaţie al acestora. -
Conflicte la serviciu? Fii tu cel diferit de ceilalţi şi vezi ce se întâmplă
Purtată în limitele bunului simț, o ceartă poate fi primul pas către rezolvarea oricărei probleme indiferent că este pe motive personale sau profesionale. Când vine vorba de job, certurile trebuie musai să fie unele constructive pentru a nu permite fracturarea relației dintre colegi. Cel mai bine este să încerci să eviți conflictele și comunicarea să decurga cât mai calm pentru a putea găsi soluția corectă de rezolvare a posibilei probleme. -
Oportunități și instrumente pentru dezvoltarea afacerilor la IMM ReStart - Arad
Caravana „IMM ReStart - Descoperă-ți potențialul”, organizată de Doingbusiness.ro, a ajuns la Arad, oferind ocazia managerilor și antreprenorilor din zonă să interacționeze și să discute cu specialiști din cele mai renumite companii din țară. Evenimentul a propus publicului prezentări în plen, un workshop specializat și întâlniri private cu vorbitorii conferinței pe marginea unor subiecte de actualitate, precum și a oportunităților și instrumentelor pentru dezvoltarea afacerilor, oferind informații, soluții și resurse concrete. -
Formele discrete ale discriminării
Ne lovim de ele de mai multe ori pe zi, ba chiar pe unele chiar noi le practicăm. De ce? Fiindcă sunt atât de subtile încât sunt dificil de identificat. Mihaela Miroiu ni le devoalează extrem de pertinent. -
Peste 1.000 de posibili parteneri de afaceri la București Business Days
Antreprenorii care caută solutii, parteneri de afaceri și plănuiesc să își extindă activitatea, vor găsi cele mai potrivite răspunsuri și oportunități prin participarea la cel mai amplu eveniment de afaceri din România, București Business Days, care se va desfășura în cadrul Centrului de Evenimente al Hotelului Caro. -
De ce este bine sa ai clienti nemultumiti?
Cu siguranta, fiecare afacere a avut la un moment dat un client nemultumit. Totusi majoritatea oamenilor de afaceri se raporteaza la acesti clienti cu un sentiment negativ. Nu vrem reclamatii. Nu vrem nemultumiri.
-
Cum obtii marirea de salariu pe care ti-o doresti
Vrei un salariu mai mare si nu stii ce sa faci? E clar ca daca stai si astepti o marire, aceasta nu va veni de una singura. Singura solutie este ca tu insuti sa ii ceri sefului marirea. Iata cativa pasi pe care ar trebui sa ii iei in calcul pentru a putea face asta:
-
Cum să-l ajuţi pe un subordonat cu performanţe slabe să îşi revină
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Ca manager, nu poţi accepta ca un angajat să aibă performanţe mediocre sau chiar slabe. O asemenea situaţie este frustrantă, consumă timp inutil şi îi poate demoraliza pe ceilalţi oameni din echipa ta. Dar ce ar trebui să faci atunci când performanţele unui angajat nu se ridică la standardele acceptate? Cum îl ajuţi să îşi schimbe comportamentul problematic? Şi cât de mult laşi să continue situaţia până când decizi că a venit momentul „să îţi reduci pierderile”?
-
Nu te opri la prima soluţie. Caută în continuare!
Cum e să fii o organizaţie adaptată la nou? Cum să îţi faci angajaţii să gândească mai creativ? Cineva deţine secretele capacităţii de a inova şi e dispus să vi le împărtăşească. În avanpremiera vizitei sale la Bucureşti din 10 aprilie 2014, Stephen Shapiro, specialistul american în tehnici de inovare, dezvăluie în exclusivitate pentru CARIERE ce avem de făcut pentru a ne bucura cu toţii de beneficiile inovaţiei.
-
Wise Software, o nouă strategie pe piaţa soluţiilor de business
Wise Software intră dinamic pe piaţă. Bogdan Dobrică a decis să iasă din zona corporate, pentru a trece în zona privată. Cu o experienţă vastă în management de business, Bogdan s-a alăturat acţionariatului Wise Software, membră a Wise Group având ca obiectiv creşterea în următorii 5 ani pentru a deveni unul din cei mai importanţi jucători pe piaţa de proiecte, soluţii şi servicii software la cheie cu adresabilitate către întreprinderile mici şi mijlocii.
-
Cinci lucruri pe care ar trebui să le faci dacă nu ai job
Să aplici pentru job-uri pentru care nu eşti calificat (lucru pe care îl fac aproape jumătate din oamenii care îşi caută job), este contraproductiv. Competiţia e prea acerbă şi, oricum, chiar şi candidaţii calificaţi nu sunt sunaţi. Aşa că în loc să aplici la întâmplare, mai bine foloseşte-ţi timpul productiv.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...