
Cele mai căutate locuri de muncă în 2019
Datele colectate de portal indică faptul că, în 2019, postul de șofer
Daca iti cauti un loc de munca si inca nu te-ai hotarat, poate te ajuta evidentele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) unde astazi au fost inregistrate 18.490 de locuri vacante in toata tara.
Străinătatea pare o oportunitate pentru români, mai ales pentru cei care îşi găsesc cu greu un loc de muncă bine plătit, din care să poţi trăi decent. Ei bine, oferta salarială pentru românii care doresc să muncească în străinătate diferă nu doar în funcție de nivelul de experiență într-un anumit domeniu, ci și în funcție de țară.
O companie din Franţa vrea să angajeze din România mai mulţi electricieni, cărora le va oferi un salariu cuprins între 1300 şi 1600 euro, precum şi cazare şi transport. Cer în schimb cunoaşterea limbii franceze şi o experienţă de cinci-zece ani.
Persoanele care dețin polițe de răspundere civilăauto (RCA) obligatorie vor avea acces, de la 15 septembrie, la informațiile privind istoricul daunelor proprii, înscrise în baza de date specializatăa Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor (CSA).
Salariul mediu pe angajat în Hidroelectrica este de 1.643 euro, iar salariaţii companiei beneficiază de 70 de tipuri de indemnizaţii, care acoperă 59% din totalul veniturilor, fiind o situaţie "atipică", potrivit administratorului judiciar al Hidroelectrica, citat de Mediafax.
Bucuresti, Brasov, Caras-Severin si Hunedoara sunt judetele cu cele mai multe locuri de munca vacante in perioada 9-15 iulie, informeaza Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca.
Un sofer din Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale a avut un salariu net de 4.050 de lei in aprilie, in vreme ce un director din acelasi minister a castigat 3.233 de lei, iar un secretar de stat 4.693 de lei.
Este greu sa schimbi mentalitatea si comportamentul. Pentru aceasta ar fi nevoie de multa vointa, timp si perseverenta. Fie ca vorbim despre masurile de siguranta rutiera, fie despre prevenirea consumului de droguri sau de alcool, educarea publicului consumator intra la categoria "cea mai grea misiune" a companiilor.