salarii compensatorii
-
R.A.D.E.T se reorganizează. Cine pleacă de bunăvoie primește pe lângă salariul pe luna în curs și salarii compensatorii. Angajații pot depune cererile de plecare voluntară până vineri, 5 mai 2017. -
Complexul Energetic Oltenia începe restructurările
Şefii Complexului Energetic Oltenia împart de astăzi preavize de concediere celor 700 de angajaţi care se apropie de vârsta de pensionare sau au cerut să plece, scrie radiocraiova.ro. Angajaţii vor beneficia de salarii compensatorii dar şi de cota de cărbune aferentă anului 2016, aprobată de consiliul de administraţie după şapte luni de negocieri. -
Compania de stat în care angajaţii au 18 salarii compensatorii la pensionare
Există o companie de stat în care salariaţii pleacă un cadou frumos şi mai ales substanţial la pensionare. Până la 18 salarii compensatorii. ECONOMICA.NET spune care este acea companie şi de ce sporuri şi prime beneficiază angajaţii ei. -
CE Oltenia renunță la peste 100 de șefi
Directoratul CE Oltenia va avea o nouă structură organizatorică, “cu o mai mare flexibilitate, în vederea realizării obiectivelor de eficientizare a activității din cadrul companiei”. Astfel, CE Oltenia, care în prezent are 15.000 de angajați, va renunța la l06 șefi.
-
Detii functii de conducere? Poti pleca din companie cu pana la 30 de salarii compensatorii
Concedierea poate fi o experienta dificila, chiar dureroasa, iar latura emotionala joaca un rol primordial in procesul de negociere a plecarii din companie. Se intampla ca executivul sa fie invitat sa plece din companie, inainte de termenul prevazut. -
Ce mai taie Boc: Salarii compensatorii, burse in educatie, pensii speciale si militare
De la 1 iunie, Guvern nu mai acorda angajatilor care sunt disponibilizati prin concedieri colective plati compensatorii din bugetul pentru somaj. De asemenea, Executivul ia in calcul sistarea facilitatilor la transportul public si feroviar pentru pensionari, precum si diminuarea burselor pentru elevi si studenti, a indemnizatiei de merit si a rentei viagere.
-
Fuziuni si achizitii. Ce facem cu oamenii?
Imediat ce oferta de preluare prin fuziune sau achizitie este facuta publica, consiliul director al companiei care va fi preluata si cel al companiei ofertante sunt datoare sa ii informeze pe reprezentantii angajatilor sau, in lipsa acestora, direct pe angajati. In mod obisnuit, compania ofertanta emite un document care permite actionarilor sa evalueze oferta; acest document trebuie adus si la cunostinta reprezentantilor salariatilor din ambele companii. Ei au dreptul sa puna intrebari referitoare la preluare si la situatia locurilor de munca, la deciziile si strategiile de investitii. Documentele ofertantului trebuie sa aduca precizari privind viitoarele afaceri ale companiei care va fi preluata, privind schimbarile materiale care vor surveni in conditiile de munca si in planurile strategice ale celor doua companii si privind repercusiunile asupra locurilor de munca. Datele referitoare la locatiile in care compania isi va desfasura activitatea, modul de finantare a ofertei etc. vor fi, de asemenea, aduse la cunostinta reprezentantilor salariatilor. Cand raspunde la oferta, compania care va fi preluata trebuie sa argumenteze, la randul ei, modul in care preluarea va afecta interesele companiei si ale angajatilor. Tocmai de aceea, in astfel de cazuri, departamentului de resurse umane ii revine un rol strategic.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.