
Saatchi & Saatchi
-
Saatchi & Saatchi X Publicitate cauta 360 de studenti si masteranzi pe care sa-i consilieze profesional si care sa invete sa realizeze o campanie de comunicare. Proiectul este cofinantat din fonduri UE prin programul POSDRU si valoreaza 2,17 milioane de lei.
-
Rafael & Sons, pe podiumul de la Monaco, alături de Yves Saint-Laurent, Paco Rabanne și Montblanc
Saatchi & Saatchi PR a luat aur la World Luxury Award, cea mai importantă competiţie internaţională dedicată creativităţii în comunicarea brandurilor de lux. Distincția reprezintă o premieră pentru piața locală de comunicare: Saatchi & Saatchi PR este prima și singura agenție premiată în cadrul World Luxury Award.
-
La ce ajuta lovemarks
Sigur ca se poate trai fara lovemarks, dar sentimentele consumatorilor pot fi un factor de diferentiere pentru un brand care se lupta pentru fiecare procent din cota de piata. Beneficiile pe termen lung ale unui lovemark inseamna cresterea indicatorilor de brand, a frecventei de cumparare si a utilizarii crescute.
-
Optimism american, la feminin, Shelly Roberts, Managing Director FireBrand
Cu o privire iscoditoare de artist-fotograf, dublata de sensibilitatea profunda a unei minti ascutite de scriitor, Shelly Roberts scruteaza realitatea cu precizia unui scaner in cautarea ineditului din lucruri si din oameni. Shelly Roberts are optimismul, indrazneala si forta necesare pentru a aduce brandingului romanesc un atribut esential: atitudinea.
-
Din birou, direct pe platou
Rareori avem ocazia sa vedem oameni din business care sa joace in filme. Iar cand ii intalnim pe cei atat de speciali, ardem de curiozitate sa ne vorbeasca despre ei si pasiunea lor. Asta pentru a-si schimba imaginea de persoane rigide, pe care si-au construit-o stand la un birou.
-
Descurajarea BIROCRATIEI
Pe masura ce organizatia se dezvolta, creste si necesitatea controlului. Ajunse in faza de maturitate, companiile au ierarhie, sisteme de raportare bine stabilite, linii de autoritate si responsabilitate, instructiuni si norme bine precizate. Principiile care stau la baza culturii organizationale dicteaza urmarea instructiunilor pentru evitarea greselilor. De multe ori, standardele si regulile devin mai importante decat comportamentul antreprenorial. Daca, de exemplu, ideea de a introduce un nou produs sau serviciu apartine unui angajat de la entry-level, pana la autoritatea finala de decizie se interpun, in multe cazuri, de la patru pana la sase niveluri ierarhice, fiecare nivel putand bloca in orice moment drumul ideii inovatoare.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...