Saatchi & Saatchi
-
Saatchi & Saatchi X Publicitate cauta 360 de studenti si masteranzi pe care sa-i consilieze profesional si care sa invete sa realizeze o campanie de comunicare. Proiectul este cofinantat din fonduri UE prin programul POSDRU si valoreaza 2,17 milioane de lei. -
Rafael & Sons, pe podiumul de la Monaco, alături de Yves Saint-Laurent, Paco Rabanne și Montblanc
Saatchi & Saatchi PR a luat aur la World Luxury Award, cea mai importantă competiţie internaţională dedicată creativităţii în comunicarea brandurilor de lux. Distincția reprezintă o premieră pentru piața locală de comunicare: Saatchi & Saatchi PR este prima și singura agenție premiată în cadrul World Luxury Award.
-
La ce ajuta lovemarks
Sigur ca se poate trai fara lovemarks, dar sentimentele consumatorilor pot fi un factor de diferentiere pentru un brand care se lupta pentru fiecare procent din cota de piata. Beneficiile pe termen lung ale unui lovemark inseamna cresterea indicatorilor de brand, a frecventei de cumparare si a utilizarii crescute.
-
Optimism american, la feminin, Shelly Roberts, Managing Director FireBrand
Cu o privire iscoditoare de artist-fotograf, dublata de sensibilitatea profunda a unei minti ascutite de scriitor, Shelly Roberts scruteaza realitatea cu precizia unui scaner in cautarea ineditului din lucruri si din oameni. Shelly Roberts are optimismul, indrazneala si forta necesare pentru a aduce brandingului romanesc un atribut esential: atitudinea.
-
Din birou, direct pe platou
Rareori avem ocazia sa vedem oameni din business care sa joace in filme. Iar cand ii intalnim pe cei atat de speciali, ardem de curiozitate sa ne vorbeasca despre ei si pasiunea lor. Asta pentru a-si schimba imaginea de persoane rigide, pe care si-au construit-o stand la un birou.
-
Descurajarea BIROCRATIEI
Pe masura ce organizatia se dezvolta, creste si necesitatea controlului. Ajunse in faza de maturitate, companiile au ierarhie, sisteme de raportare bine stabilite, linii de autoritate si responsabilitate, instructiuni si norme bine precizate. Principiile care stau la baza culturii organizationale dicteaza urmarea instructiunilor pentru evitarea greselilor. De multe ori, standardele si regulile devin mai importante decat comportamentul antreprenorial. Daca, de exemplu, ideea de a introduce un nou produs sau serviciu apartine unui angajat de la entry-level, pana la autoritatea finala de decizie se interpun, in multe cazuri, de la patru pana la sase niveluri ierarhice, fiecare nivel putand bloca in orice moment drumul ideii inovatoare.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.