
Telekom s-a lansat oficial pe piata din Romania
Rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania sub umbrela Telekom Romania a avut loc vineri, la conferinta de presa care a marcat intrarea oficiala a Telekom pe piata romaneasca.
Rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania sub umbrela Telekom Romania a avut loc vineri, la conferinta de presa care a marcat intrarea oficiala a Telekom pe piata romaneasca.
Romtelecom si COSMOTE Romania vor trece, vineri, 12 septembrie, sub sigla Telekom Romania (Deutsche Telekom, care detine 40% din OTE Grup, din Grecia, actionarul majoritar al celor doi operatori telecom locali).
Trei sferturi dintre studenți consideră că specializarea lor nu este în concordanță cu numărul de locuri de muncă disponibile pe piața muncii, potrivit unui sondaj realizat recent în 17 centre universitare la nivel mondial de către Uniunea Studenților din România.
Într-o companie în care cultura organizaţională este marcată de tradiţie, inovaţia poate însemna un proces complex de redefinire, de la noi structuri departamentale până la schimbări la nivelul mentalităţii angajaţilor. Romtelecom, o companie care s-a transformat dintr-un monopol într-un jucător important pe piaţă, a reuşit să se redefinească orientându-se mai mult către clienţi.
Veniturile și numărul utilizatorilor Cosmote România au scăzut în primele trei luni ale acestui an cu 7,8% și, respectiv, 5,1% comparativ cu perioada ianuarie-martie 2012 ca urmare a provocărilor economice şi de reglementare, care au afectat piaţa în ansamblu.
În perioada 2 – 13 iulie, la Cisnădie (Sibiu), a avut loc proiectul educaţional non-formal „Grădiniţa de vacanţă pentru copiii preşcolari” organizat de SOS Satele Copiilor România în parteneriat cu Romtelecom.
În ultimul an de facultate a asistat la naşterea telefoniei mobile, în timpul său liber este DJ pentru prieteni, urmăreşte cu sufletul la gură cursele de raliuri şi savurează din plin orice inovaţie tehnologică – e inginer electronist. Dincolo de toate acestea, Stefanos Theocharopoulos este dintre cei mai puternici executivi ai momentului: conduce şase companii, operatori de telecomunicaţii şi retaileri GSM. Vedetele reţelei – Romtelecom şi Cosmote. Cine este omul din spatele cravatei verzi?
În 2010 doar până la 28% dintre reprezentanţii companiilor foarte mici sau de tip IMM au participat la sesiuni de instruire, iar 43% dintre cele la care au fost totuşi prezenţi au avut loc în clasă, implicând costuri suplimentare din partea firmelor, conform unui studiu naţional realizat de Romtelecom, Bluepoint IT Solutions şi OTEAcademy în perioada mai-iunie 2011.
Romtelecom va reduce intre 1.000 si 1.400 de pozitii in acest an, a anuntat astazi compania.
Romtelecom Dolce si NextGen vor transmite in direct, incepand cu 26 august, 112 meciuri din UEFA Champions League prin canalul Dolce Sport.
Oximoronul "No news is good news" dateaza de peste 400 de ani si ii este atribuit regelui englez James I, care spunea, de fapt, "No news is better than evil news".
Romtelecom lanseaza un nou program de internship, ING Bank mentine deschis programul de trainee, HP recruteaza peste 40 de tineri in aceasta vara, Oracle recruteaza interni, iar GSK recruteaza tineri atat in Bucuresti, cat si in Brasov. Exista peste 125 de oportunitati pentru studenti si absolventi care sunt centralizate in cadrul Targului online de cariera de pe www.hipo.ro. Evenimentul are loc pana pe 15 august, iar oportunitatile oferite au o capacitate de angajare pentru 200 de studenti si absolventi.
Acest CEO conduce prin puterea exemplului. Actiunile sale se inscriu in registrul: "daca eu pot, atunci puteti si voi". Pentru transformarea Romtelecom intr-o companie puternica, el stie ca trebuie sa reinvie spiritul de echipa. Daca s-ar putea, dupa modelul glorioasei echipe Ajax Amsterdam a anilor `70. Ar fi si greu sa ramai neimplicat in prezenta acestui Johan Cruyff al telecomului romanesc: energia si vitalitatea sa sunt contagioase.
"Internal Auditor" nu este numai o meserie care suna interesant si se regaseste in tarile cu un nivel de trai ridicat, ci o profesie complexa care exista si in Romania in majoritatea marilor companii. Pentru a patrunde in lumea celor care asigura bunul mers al afacerii si elaboreaza strategii de rezolvare a problemelor, am intrat in biroul lui Ovidiu Rusu, Head of Internal Audit in cadrul Romtelecom.