Skip to main content

relatii publice

    • Oportunităţi de carieră pentru pasionaţii de Relaţii Publice şi Advertising

      Asociaţia studenţilor la Relații Publice și Comunicare vă invită între 7 şi 8 aprilie la cea de-a şasea ediţie a PR&Ad Fair. Scopul principal al singurului târg de joburi şi internshipuri  în domeniul Relaţiilor Publice şi Advertisingului din România  este facilitarea accesului tinerilor pasionaţi de aceste domenii pe piaţa muncii. Evenimentul se va desfăşura la Colegiul Naţional „Gheorghe Lazăr” din Bucureşti.

    • Uneori, PR-ul companiei strică avântul vânzărilor...

      Odată cu intrarea pe piaţa liberă europeană, companiile româneşti au resimţit din plin nevoia alinierii la nivelul strategiilor concurenţiale ale oponenţilor străini pe palierele de activitate corespondente. Ce ar fi trebuit să pună la punct echipele manageriale autohtone? O anume imperativitate a creşterii prestigiului de imagine a firmei conduse.

    • Arta întâlneşte PR-ul, la Elegant Impact

      Pe data de 23 mai 2013, de la ora 19, Librăria Bastilia va găzdui primul atelier de comunicare din seria Elegant Impact, ce adoptă noţiunile şi regulile specifice artei în contextul relaţiilor publice, gestionării crizelor de imagine şi al construirii reputaţiei personale sau a unei companii.

    • Au început înscrierile pentru cea de-a zecea ediție a PR Awards

      Astăzi, 3 septembrie, s-a dat startul celei de-a zecea ediții a PR Awards. Proiectată ca o competiţie modernă, apropiată de standardele şi anvergura competiţiilor occidentale, Romanian PR Award s-a dorit o arenă a performanţei în comunicare, locul de întâlnire al celor care răspund provocării de a se confrunta cu rigorile profesiei. O campanie care, în 10 ani de existenţă, a rostit an de an mesajul – să dăm importanţa cuvenită funcţiei de comunicare în cadrul organizaţiilor şi societăţii în ansamblu.

    • Termenul de „relatii publice” (PR) discrediteaza profesia

      Studiul privind situatia relatiilor publice in 43 de tari (European Communication Monitor 2011) arata o crestere a puterii de influenta si a nivelului salarial; in acelasi timp 42% dintre respondenti considera ca termenul de „relatii publice” (PR) discrediteaza aceasta profesie. Raportul mai arata ca majoritatea specialistilor in comunicare au o gama larga de responsabilitati si acces direct la top management.

    • Cum devine comunicatul de presa STIRE?

      Deseori ne intrebam de ce comunicatul de presa nu se transforma in stire a doua zi, desi avem certitudinea ca l-am trimis acolo unde trebuie, inainte de inchiderea editiei si, mai mult, am luat legatura cu jurnalistul incercand sa atragem atentia asupra lui. De multe ori raspunsul este foarte simplu: informatia nu are potential de stire pentru public. Deci ar fi timpul sa incepem sa scriem stiri, nu comunicate.

    • Ogilvy Group a lansat OgilvyEarth

      Ogilvy Group Romania a lansat la finalul lunii octombrie o noua specializare, unica pe piata locala de comunicare, OgilvyEarth, cu scopul de a sustine companiile din Romania in dezvoltarea unei viziuni sustenabile de business si a unor programe de comunicare orientate catre viitor.

    • Specialist relatii publice

      Definirea ocupatiei Specialistii in relatii publice creeaza si gestioneaza imaginea publica a unor institutii, societati comerciale, partide si organizatii politice, organizatii non-guvernamentale etc.; mediaza conflicte si consiliaza negocierile, gestioneaza relatiile organizatiei cu mass-media in calitate de purtator de cuvant sau functionar in cadrul biroului de presa, redacteaza mesaje scrise si audiovizuale, organizeaza evenimente mediatice (conferinte de presa, expozitii, lansari de bunuri si servicii etc.)

Recomandările editorilor