Skip to main content

recompensa

    • Cum ne încurajăm angajații. Exemple de la marile corporații



      Să știi cum să le spui angajaților că au făcut bine un lucru te poate face bogat, peste așteptări. Dacă nu credeți, verificați situația celor de la Quintiles. O companie de servicii biofarmaceutice care a reușit să implementeze o metodă inedită de a mulțumi angajaților, economisind milioane de dolari în acest proces. Mai exact, organizația și-a concetrat energia în găsirea unor soluții prin care munca angajaților era apreciată fără a fi neapărat remunerat. Existau newslettere care mulțumeau angajaților-model, managerii erau încurajați să aprecieze munca subalternilor, o seamă de metode interne de comunicare se subsumau aprecierii angajaților. 
    • Arată-le recunoștință oamenilor din echipa ta. E important!



      Cultura corporațiilor include, de cele mai multe, un sistem de recompensă bine stabilit, dar, de cele mai multe ori, impersonal. De ce impersonal? Pentru că angajații apreciază în acest fel recompensele doar din punct de vedere material. Noi considerăm că și motivația emoțională este ceea care îți face angajații să se simtă bine la locul de muncă și să își exercite meseria cu 100% dedicație. 
    • Împărtăşeşte-le şi altora ce ştii

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Cu 1,4 milioane de clienţi şi un venit anual de 4 milioane de dolari, furnizorul de servicii pentru companiile prezente în social media, Buffer, a crescut prin introducerea unor produse utile şi a unui serviciu pentru clienţi prestat în mod exemplar. Dar adevărata sa putere şi adevărata sa creştere provin din ceva fundamental: angajamentul de a fi o companie regenerativă.
    • Munca la români

      Să zicem că aţi luat un credit, ați înființat o firmă, aveți un produs foarte bun, clienții l-ar cumpăra, dar competiția nu stă degeaba, aveți planuri mari și tot ce vă mai trebuie sunt niște angajați care să vă ajute în drumul spre succes. La interviuri apar sistematic oameni care, la secțiunea întrebărilor pentru voi, sunt interesați să afle, în ordinea asta: ce salariu le oferiți, ce garanții de siguranță a jobului le oferiți, cât de interesantă e munca pe care le-o propuneți, ce beneficii colaterale mai pot obține și cât de mult stres vor trebui să suporte. Îi angajați cu încredere și bucurie?

    • Bonusurile ar trebui legate de valoarea oferită clienţilor, nu de îndeplinirea ţintelor de vânzări

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      De ce să elimini ţintele de vânzări, care sunt instrumentul prin care-i evaluezi, motivezi şi recompensezi pe agenţii tăi de vânzări?

      S-ar putea ca aceasta să fie întrebarea pe care am auzit-o cel mai frecvent din 2011, când GlaxoSmithKline a schimbat legătura dintre, pe de o parte, partea din salariu plătită sub formă de bonusuri pe care o acordam reprezentanţilor noştri de vânzări pentru produsele farmaceutice comercializate în SUA şi, pe de altă parte, numărul de reţete care erau, în cele din urmă, prescrise şi „vândute” pentru un medicament anumit. La urma urmei, legarea bonusurilor de îndeplinirea ţintelor de vânzări este o tactică de motivare ferm consacrată şi folosită de-a lungul şi de-a latul unui spectru larg de industrii.

    • Crowdfunding-ul, o sursă alternativă de finanțare a afacerii tale

      Ai o idee pe care vrei să o pui în aplicare, dar ai epuizat deja mai toate sursele de finanțare la care puteai să apelezi? Este posibil să mai fie însă și alte modalități, despre care poate nu ai auzit, de a strange bani pentru a-ți transforma ideea în realitate. Care sunt acestea? Răspunsul l-am aflat luni, 28 octombrie, de la Cătălina Azamfirei, reprezentant al platformei de crowdfunding PotșiEu.ro și de la Denis Todirică, tânăr antreprenor și fondator al rețelei Glazeon.

    • Jules Verne, Isaac Asimov și Star Trek sau o cultură bazată pe știință

      Am ajuns la ultimul articol din seria celor zece tipuri de cultură organizațională. Și, în acest articol, vom vorbi tot despre valori și cultură, și nu despre Science-Fiction. Cu toate că...

      În prezent, există din ce în ce mai multe companii și organizații din întreaga lume care pot părea desprinse din romanele sau filmele Science-Fiction. Sau cel puțin dacă ne gândim la tehnologiile pe care aceste organizații le dezvoltă, cu siguranță ne aduc mai aproape de zona SF-urilor.

    • Cum să-ţi păstrezi angajaţii pe termen lung

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Datele recente de la U.S. Bureau of Labor Statistics indică faptul că 40% dintre angajaţi au de gând să-şi caute alt job în următoarele şase luni, iar 69% spun că deja îşi caută alt job în mod pasiv. Fiind noi înşine angajatori, cifrele acestea ni se par înfricoşătoare.

Recomandările editorilor