reclama
-
Concurența tradițională dintre Microsoft și Apple ia o nouă formă, suprinzătoare. O reclamă recentă a companiei lui Bill Gates promovează solidaritatea și armonia între „popoarele” celor două companii. -
Ai curajul să fii simplu?
Aurora Liiceanu, psihologul care a introdus în spațiul dezbaterii publice românești noțiunea de downshifting, îi descrie pe adepții acestui stil de viață ca fiind conștienți în alegeri, capabili de schimbare, dornici de a realiza un echilibru între tradiție și modernitate. Sunt oameni care refuză exhibiționismul, își gândesc aspirațiile, se respectă pe sine, sunt lucizi și imuni la contagiunea socială. Fac alegeri în conformitate cu propriile valori, au limite la sugestibilitatea promovată social de tabloide sau pe care se bazează reclamele și publicitatea. Cât de departe sunt românii de această tipologie? -
Care sunt planurile tale de viitor?
Călătoreşti prin lume? Îţi deschizi propriul business? Te angajezi la o firma multinaţională? Sau le faci pe toate şi între timp îţi întemeiezi şi o familie şi ai cel puţin doi copii? -
Nu sta în banca ta, nu e profitabil!
În ziua de astăzi, toată lumea pune mare preț pe networking. Așa îți creezi vizibilitate în domeniul în care activezi, îți creezi contacte și oportunități noi de angajare. Dacă reclama este sufletul comerțului, atunci networkingul este sufletul carierei. Indiferent de skill-urile pe care le ai, networkingul este cea mai eficientă metodă de a le face cunoscute. Există și extreme, ca în orice discuții: unii ne creditează deloc networkingul pentru reușită în carieră, alții îi exacerbează valoarea. -
Înainte de a te vinde, defineşte-ţi identitatea
Diferența dintre brandul personal și un nume pe cartea de vizită este percepția publică: ce se spune despre cineva anume, care îi sunt calitățile (și defectele), ce face bine (sau rău), pentru ce este recunoscut/ă sau apreciat/ă, etc. Într-un cuvânt, eticheta. -
Topul celor mai virale campanii din lume: Always ajunge pe prima pozitie pentru a doua oara
Reclama “Intotdeauna ca o fata” de la Always, realizata de Leo Burnett, ajunge pentru a doua oara in trei saptamani pe prima pozitie in Topul Campaniilor Virale.
-
Reclame periculoase pe Android – promit soluții antivirus, dar creează abonamente plătite la servicii nedorite
Specialiștii Bitdefender au identificat un banner de reclamă, inclus în diverse aplicații legitime de Android, ce lansează atacuri menite să convingă utilizatorii să cumpere un produs fals de securitate.
-
Managerii care au rezistat crizei. Reclame şi carduri
Un exemplu concret este mâna de fier care conduce afacerile MasterCard Europe pentru România şi regiunea Balcanilor - Denisa Mateescu.
-
Topul celor mai bune reclame românești din 2011
10.000 de voturi au decis cum arată podiumul celor mai bune reclame românești din anul 2011. Topul din cadrul celei de-a șaptea ediții a BestAds, singurul festival de publicitate desfășurat exclusiv online din România, a fost stabilit de către juriul format din pasionații de publicitate, fie profesioniști în marketing și comunicare, fie pur și simplu spectatori sau membri activi ai comunității IQads.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.