Skip to main content

reclama

    • Ai curajul să fii simplu?



      Aurora Liiceanu, psihologul care a introdus în spațiul dezbaterii publice românești noțiunea de downshifting, îi descrie pe adepții acestui stil de viață ca fiind conștienți în alegeri, capabili de schimbare, dornici de a realiza un echilibru între tradiție și modernitate. Sunt oameni care refuză exhibiționismul, își gândesc aspirațiile, se respectă pe sine, sunt lucizi și imuni la contagiunea socială. Fac alegeri în conformitate cu propriile valori, au limite la sugestibilitatea promovată social de tabloide sau pe care se bazează reclamele și publicitatea. Cât de departe sunt românii de această tipologie?
    • Nu sta în banca ta, nu e profitabil!




      În ziua de astăzi, toată lumea pune mare preț pe networking. Așa îți creezi vizibilitate în domeniul în care activezi, îți creezi contacte și oportunități noi de angajare. Dacă reclama este sufletul comerțului, atunci networkingul este sufletul carierei. Indiferent de skill-urile pe care le ai, networkingul este cea mai eficientă metodă de a le face cunoscute. Există și extreme, ca în orice discuții: unii ne creditează deloc networkingul pentru reușită în carieră, alții îi exacerbează valoarea. 
    • Topul celor mai bune reclame românești din 2011

      10.000 de voturi au decis cum arată podiumul celor mai bune reclame românești din anul 2011. Topul din cadrul celei de-a șaptea ediții a BestAds, singurul festival de publicitate desfășurat exclusiv online din România, a fost stabilit de către juriul format din pasionații de publicitate, fie profesioniști în marketing și comunicare, fie pur și simplu spectatori sau membri activi ai comunității IQads.

Recomandările editorilor