
personal
-
Directorul de resurse umane joacă un rol mult mai complex decât simpla gestionare a echipelor și recrutarea de personal, dar pentru a lua cu adevărat parte la masa deciziilor strategice ale companiei este esențial ca
-
82% dintre afaceri se confruntă cu dificultăți în recrutarea și menținerea personalului | SONDAJ
Creșterea costurilor, dificultățile în recrutare și reducerea cheltuielilor consumatorilor au transformat anul 2024 într-unul plin de provocări pentru proprietarii de afaceri, mai ales în Regatul Unit. De la scumpiri la tăieri de costuri în orice -
Know how to grow! O afacere de 50 milioane de euro, investiții în oameni și tehnologii inovative
Pe scurt, asta înseamnă Kwizda Agro Romania, filială a companiei internaționale Kwizda Agro, divizia dedicată segmentului agricol din cadrul grupului Kwizda Holding, un grup cu o puternică tradiție în agricultură, un brand construit încă din -
Cum s-a reinventat cea mai veche companie din lume
Fiecare zi reprezintă o nouă provocare pentru fiecare companie. La un moment dat, acestea sunt nevoite să se reinventeze pentru a prezenta interes în continuare pe piață. Așa s-a întâmplat și cu firma Stora Enso, cea mai veche corporație de celuloză și hârtie. Iată povestea ei. -
Retenția de personal, provocarea unei fuziuni
Două bănci, Banca Comercială Carpatica și Patria Bank, au fuzionat în cursul anului trecut. Procesul, care a durat aproape 7 luni, din octombrie 2016 până în luna mai a anului 2017, a însemnat, dincolo de aspectele legale, formale și termenele care trebuie respectate, un moment de schimbare pentru angajații celor două companii care devin una. -
Criza forței de muncă în România. Nu există domeniu care să nu ducă lipsă de personal
În acest moment, România trece printr-o criză a forței de muncă, o criză specifică Europei în general și regiunii noastre în special. Felix Toma, Country Manager Romania & Bulgaria Gi Group, spune că nu există domenii de activitate care să nu sufere de lipsa angajaților. -
Afectat de concurență. Un brand celebru va opera reduceri masive de personal
Grupul de pret-a-porter american Ralph Lauren își va reduce numărul de angajați și va închide magazine în Statele Unite, printre care faimosul magazin al brandului său Polo, de pe 5th Avenue din New York, în cadrul unui plan de economii, relatează APF. -
Twitter face reduceri de personal
Rețeaua de socializare Twitter a anunțat că va renunța la circa 350 din angajații săi, circa 9%, pentru a reduce costurile și a-și reprioritiza operațiunile.
Cei de la Twitter au anunțat că aceste măsuri țintesc trecerea pe profit în 2017. Conform portalului Recode, tăierile de personal ar urma să vizeze echipele de vânzări și de marketing ale companiei. -
Cum arată viitorul training-ului de personal
Dezvoltatorul de soluţii software Aptus Software din Ilfov a realizat cu 5 milioane de lei, aproape integral finanţare europeană nerambursabilă, o platformă inovativă bazată pe aplicaţii de realitate virtuală, pentru siguranţa şi protecţia personalului din infrastructurile critice din petrol şi gaze. Folosirea aplicaţiilor de realitate virtuală în domeniul training-ului de personal care activează în infrastructuri critice reprezintă cea mai avansată soluţie în domeniu, dar e şi semnificativ mai ieftină decât practicile convenţionale încă foarte răspândite în cele mai multe companii, scrie ECONOMICA.NET -
Spune-mi ce expresii foloseşti ca să-ţi spun cine eşti – II
Ştiam că nu sunt singura care sesizează şi respinge violenţa subliminală a anumitor atitudini verbale care ne populează viaţa personală şi profesională. Dar chiar nu mă aşteptam la o asemenea avalanşă de exemple. Vă mulţumesc mult. Tuturor. -
Spune-mi ce expresii foloseşti ca să-ţi spun cine eşti
Când spui, te spui, nu-i aşa? Vorbim, scriem, exprimăm. Iniţiem o conversaţie sau dăm o replică. Susţinem un discurs public. Propensiunea pentru anumite formule-standard în comunicare are întotdeauna un efect de turnesol. -
Cum a evitat o companie dezastrul cu ajutorul unor informaţii „mărunte” şi uşor accesibile
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Prinse în activităţi administrative, cum ar fi gestionarea dosarelor angajaţilor şi planificarea picnicurilor „de companie”, departamentele de resurse umane pierd adesea din vedere principala lor funcţie: cea de a se asigura că organizaţiile lor deţin capitalul uman de care au nevoie pentru a-şi implementa strategiile. Dar nici măcar cel mai reuşit picnic de companie din lume nu poate compensa faptul că un departament de HR nu a reuşit să ajute compania să plaseze oameni capabili în joburile potrivite şi în momentele în care era esenţial pentru companie să aibă asemenea oameni.
-
Cum poți să îți păstrezi jobul chiar dacă compania pentru care lucrezi face restructurări
Perioada de criză a fost una caracterizată de multe restructurări și reorganizări de business-uri de pe urma cărora multe persoane au avut de suferit, pierzându-și jobul. Totuși, au fost și persoane care au reușit să își păstreze locul de muncă și să performeze. De ce au fost aceștia aleși de către management să rămână în companie, care au fost criteriile care au stat la baza acestor alegeri? Aflați răspunsul la această întrebare urmărind ediția de luni, 17 decembrie, a Jurnal de Leadership, emisiunea care te aduce cu un pas mai aproape de succes.
-
Cât costă să devii UN BRAND
Cât aţi fi dispus să plătiţi pentru o imagine perfectă? Sunt oameni de afaceri care dau zeci de mii de euro pentru că ştiu că, în mediul de business , brandingul personal este mai mult decât un concept abstract.
-
Concediul. Banii cash vs Card
Nu putem pleca în vacanţă până când nu rezolvăm o problemă cu caracter prioritar – bugetul. Odată stabilit un plafon alocat răsfăţurilor personale, mai rămâne să punem la punct şi ce metodă de plată vom utiliza – cash sau card?
-
Richard Branson: Cum să conduci o companie mare ca şi cum ar fi una mică
Să conduci o companie mare ca şi cum ar fi mică, aşa cum facem noi la Virgin, aduce avantaje enorme. Deseori afacerile mici se pot adapta rapid la schimbările de împrejurări; acestea pot veni cu o notă personală la serviciul clienţi pe care concernele multinaţionale nu pot spera să le reuşească; iar managerii şi şefii pot încuraja un adevărat simţ al apartenenţei la comunitate şi mai mult angajament printre angajaţi.
-
Vom avea un nou şef!
“Vine un nou şef!” Şoaptele, bârfele, zvonurile şi într-un sfârşit anunţurile oficiale confirmă în mod gradual venirea unui nou sef.
-
Ovidiu Buluc, Farmexim: Din iunie, farmaciile nu vor mai elibera medicamente gratuite si compensate
Romanii ar putea plati integral, de la jumatatea lunii iunie, toate medicamentele de care au nevoie. Fondatorul distribuitorului de medicamente Farmexim, Ovidiu Buluc, afirma ca scenariul are mari sanse de a deveni realitate in cazul in care guvernantii nu vor gasi solutii de redresare. Cele mai afectate categorii vor fi pensionarii si somerii, persoanele cardiace si diabeticii.
-
Cum sa reduci costurile
In perioada 28-29 mai si respectiv 4-5 iunie, grupul Forum Media Publishing organizeaza, in statiunea Mamaia, seminarul cu tema "Reducerea costurilor de personal - concedierea versus eficientizarea randamentului angajatilor".
-
Cum sa reduci costurile
In perioada 28-29 mai si respectiv 4-5 iunie, grupul Forum Media Publishing organizeaza, in statiunea Mamaia, seminarul cu tema "Reducerea costurilor de personal - concedierea versus eficientizarea randamentului angajatilor". Adresat practicienilor din domeniul resurselor umane, evenimentul isi propune sa ofere informatii si idei eficiente pentru un bun management al personalului, in conditii de criza financiara si iminenta criza economica.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...