
Cum reușesc marii angajatori să atragă tinerii în fabrici: Cazul PepsiCo
Într-o miercuri dimineață de la finalul
În datele de 10, 14 si 15 aprilie vor avea loc sesiuni de comunicare găzduite de Academia de Studii Economice, Universitatea București și Universitatea Politehnică București. În cadrul acestor sesiuni, studenții vor avea ocazia să afle mai multe informații despre internship și despre companie, de la profesioniștii PepsiCo, dar și de la foști participanți la edițiile precedente ale programului „Butterfly Effect”. Până la data de 6 mai 2014 se acceptă aplicaţiile pentru cea de-a cincea ediţie a programului de internship.
Ovidiu Moţ, Territory Sales Manager al PepsiCo România, se află printre angajaţii premiaţi la nivel mondial pentru performanţele în vânzări în acest an. Ceremonia de premiere a avut loc pe 7 iunie la sediul central al PepsiCo din statul New York, SUA.
PepsiCo derulează pentru cel de-al treilea an consecutiv programul de internship “Butterfly Effect”, un program 100% local, ce îşi propune selectarea de tineri talentaţi, urmată de dezvoltarea, filtrarea şi recrutarea acestora.
Pavlos Katsivelis va coordona in calitate de Business Unit General Manager cele doua divizii ale PepsiCo din Romania (Beverages si Snacks).