pepsi
-
Puține branduri reușesc să capteze imaginația consumatorilor atât de puternic încât să devină sinonime cu energia, prospețimea și tinerețea. Pepsi este una dintre aceste rarități. Dar de unde vine, de fapt, acest nume atât de -
Pepsi în Venezuela: To the Prison!
Cu toate că cea mai cunoscută reclamă a Pepsi spune „To the Airport!”, în Venezuela replica potrivită ar fi „To the Prison”. Asta pentru că, angajați ai Empresas Polar, producătorul local al cunoscutei băuturi, au fost arestați pentru încetarea producției. -
GolinHarris a transformat Pepsi în moneda de schimb a verii
De la Sibiu până la Cluj-Napoca, din Vatra Dornei până în Constanţa, trei grupuri de prieteni au străbătut România timp de 7 zile, plecând la drum doar cu Pepsi, într-o campanie semnată de agenția de relații publice GolinHarris. „Ia-ţi vara în cap – Pleacă la drum doar cu Pepsi!” a fost invitaţia adresată tuturor iubitorilor Pepsi. Promovarea campaniei a fost susţinută de un weekend experimental, în care mai multe echipe de bloggeri şi-au luat vara în cap şi au plecat prin ţară, încercând să obțină totul prin doze de Pepsi. Echipele au pornit în aventura verii pe 30 iulie, în urma unei competiţii desfăşurate pe pagina Facebook Pepsi, în care s-au înscris peste 265 de echipe.
-
Program de Internship la Pepsi
PepsiCo România a dat startul programului de internship “Butterfly Effect”, aflat la cea de-a patra ediție. 20 de tineri talentați vor fi selectați pentru prima etapă a programului, iar cei cu cele mai bune performanțe vor petrece perioada verii într-unul din departamentele Resurse Umane, Operațiuni, Marketing, Vânzări, Financiar sau IT.
-
Coca-Cola și Pepsi, nevoite să își schimbe rețeta
Companiile Coca Cola și PepsiCo sunt nevoite să își modifice rețeta de fabricare a băuturilor răcoritoare pentru a intra în legalitate în California, după ce Center of Science in the Public Interest a anunțat că aditivul 4-methylimidazole (4-MI sau 4-MEI), folosit în formula culorii de caramel, ar fi cancerigen.
-
Media Image se extinde in Moldova
Media Image Group, companie care activeaza in domeniul monitorizarii de presa si al analizelor de continut media, a deschis recent propriul birou in Republica Moldova. Astfel, Media Image devine prima companie romaneasca de profil care isi extinde activitatea pe alte piete din regiune.
-
Ultimul castigator la concursul Cariere!
Castigatorul celui de-al cincilea exemplar al cartii „O aventura incredibila”, scrisa de Aviad Meitar, este participantul nr. 77 - Iulia Boiu.
-
Concurs: Castiga cartea fondatorului Pepsi in Romania
Cititorii care se aboneaza la newsletterul portalului cariereonline.ro pot castiga unul din cele 5 exemplare ale volumului „O aventura incredibila”. Cartile vor fi insotite de autograful autorului, fondatorul Pepsi in Romania, Aviad Meitar (foto).
-
„O extraordinara calatorie”
Aviad Meitar, fondatorul companiei Pepsi in Romania, a lansat cartea „O extraordinara calatorie”. Fara a avea experienta in domeniul bauturilor racoritoare si fara a ne cunoaste tara, Meitar si colegii lui si-au dorit inca de la inceput sa cucereasca piata.
-
Catalin Lascu: "If you can imagine it, you can achieve it"
Un om ocupat, vesnic sub presiunea timpului. Orarul curselor aeriene ii este mai familiar decat programul de scoala al copiilor. L-am gasit greu, intr-o fereastra de timp smulsa agendei. Am descoperit un caracter puternic, o evolutie cu metoda. Un adevarat om de cariera: Catalin Lascu - Franchise & Marketing Manager PepsiCo International, Romania, Bulgaria, Moldova.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.