OMV
-
Radu Mavrodin, unul dintre cei mai puternici executivi de top din România, care are o vastă experiență în domeniul resurselor umane, a împărtășit, în cadrul evenimentului Best Employer Fest al Revistei CARIERE, 15 principii de -
Articol susținut de BCRCine sunt câștigătorii HR Club Awards în 2025
Lactalis, Kaufland, BCR, Bittnet, Orange, OMV Petrom, Rompetrol Downstream, NextUp Management Solutions și Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș-Bolyai sunt organizațiile care au câștigat în competiția din 2025 pentru cele -
Alexandra Baciu, noul Head of HR de la CBRE România
Lider global și național al pieței de consultanță imobiliară, CBRE și-a extins echipa locală de management prin numirea Alexandrei Baciu în funcția de Head of HR (People), începând cu luna septembrie. Cu o experiență profesională -
Scăderea prețului petrolului generează austeritate la OMV
Directorul general al grupului energetic austriac OMV, Rainer Seele, a avertizat că actualul program de austeritate nu este suficient la un preț al petrolului de 30 de dolari per baril. Detaliile cu privire la noul program de reducere a costurilor vor fi prezentate pe data de 18 februarie. -
OMV recrutează 1.600 de persoane
OMV lansează o nouă campanie de recrutare. Dezvoltarea planificată pentru sectorul de explorare și producție a petrolului și gazelor naturale va crește necesarul de angajați al companiei cu aproximativ 1.600 de persoane calificate în domeniul tehnic, până în 2016. Printre persoanele vizate de companie se numără îndeosebi specialiști și absolvenți ai învățământului superior.
-
Cea mai mare dificultate pentru o femeie: să ajungă în board-ul companiei
În România, între 2003 şi 2012 ponderea femeilor în consiliile de administraţie a scăzut de la 20% la 10%. Mai mult decât atât, în ţara noastră, spre deosebire de cele mai multe state din Uniunea Europeană, nu s-au luat nici un fel de măsuri pentru a se asigura reprezentativitatea femeilor în poziţii de decizie. Pentru a promova şi contribui la îmbunătăţirea şanselor profesionale ale doamnelor care lucrează în ţara noastră, zece femei de carieră au fondat în 2012 Asociaţia European Professional Women Network România (EPWNRo), ca filială a reţelei internaţionale European Professional Women’s Network.
-
Media Image se extinde in Moldova
Media Image Group, companie care activeaza in domeniul monitorizarii de presa si al analizelor de continut media, a deschis recent propriul birou in Republica Moldova. Astfel, Media Image devine prima companie romaneasca de profil care isi extinde activitatea pe alte piete din regiune.
-
Articol susținut de BCRPetrom, Dacia si BCR, in topul responsabilitatii sociale corporatiste din Romania
Petrom, Automobile Dacia si Banca Comerciala Romana se afla pe primele trei locuri in ceea ce priveste responsabilitatea sociala in randul corporatiilor din Romania, potrivit Top 100 CSR 24/7 regional (CEE-100) publicat de catre B&P Braun & Partners. Topul este alcatuit din primele 25 companii, dupa cifra de afaceri, alaturi de cele mai mari trei banci si cele mai mari companii de asigurari din Austria, Ungaria, Polonia si Romania.
-
OMV si RWE vor detine in comun "Caspian Energy Company Ltd"
OMV Gas & Power GmbH, Viena si RWE Supply & Trading GmbH, Essen, vor detine in comun "Caspian Energy Company Ltd." (CEC) care a fost recent infiintata la Londra.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.