Skip to main content

nissan

    • Salariu fabulos pentru CEO-ul Nissan în 2014

      CEO-ul Nissan, Carlos Ghosn, a primit un 2014 un salariu fabulos. Este vorba despre 7,4 milioane de euro pentru exerciţiul financiar 2014-2015, încheiat în luna martie. În total, anul trecut Carlos Ghosn a primit aproape 15 milioane de euro, pentru că aproximativ aceeaşi sumă pe care a primit-o de la Nissan, a primit-o şi de la Renault. 

    • Ei sunt giganţii care vor schimba lumea prin business


      © 2015 Harvard Business School Publishing Corp.

      Sam Walton – omul de afaceri american care a fondat faimoasa reţea de magazine Walmart şi reţeaua de magazine care-i poartă numele: Sam’s Club – a spus odată că „aşteptările ridicate sunt esenţiale în orice”. Un număr din ce în ce mai mare de companii – în special din industria auto – ia în seamă acest principiu, stabilind nişte obiective agresive, creative şi vizionare care schimbă modul în care aceste companii abordează afacerile şi modul în care relaţionează cu lumea, în sens larg.
    • Renault va lansa un „mini-Logan” foarte ieftin

      Compania Renault va prezenta, cu prilejul Salonului auto de la New Delhi, din această lună, conceptul unei mașini de mici dimensiuni. Constructorul francez va produce, începând din 2015, un model foarte ieftin. Dezvoltat și fabricat în India, acest autoturism va avea un preț de aproximativ 5.000 de euro.

    • Nissan alege motoarele Mercedes pentru a concura cu Audi și BMW

      Infiniti, marca de lux a grupului Nissan, va lansa la toamnă în Europa berlina Q50, echipată cu motoare Mercedes și care vrea să rivaleze cu modele Audi A4, BMW Serie 3 și Mercedes C. Este rezultatul unor acorduri convenite între Renault, aliatul francez al companiei japoneze, Nissan și constructorul german. Și nu este decât începutul. Se preconizează un Infiniti compact pe platforma Mercedes A, care va fi produs în Marea Britanie.

    • Disruption meets Romania

      By using Disruption, TBWA wrote the success stories of Apple, adidas, Nissan or Playstation, to name just a few. Disruption is both a mind-set and a methodology that TBWA uses every day in developing ideas that help its clients find a completely original way of presenting a brand to the world. 

Recomandările editorilor