Skip to main content

Mystery Shopping

    • Client misterios sau spion?

      La nivel naţional, 21% dintre români au auzit de „mystery shopping”, un procent mai mare (33%) fiind înregistrat în rândul celor care obişnuiesc să ofere altora păreri sau recomandări, fie ele online sau offline, potrivit unui studiu derulat de GfK România pentru a verifica gradul de cunoaştere al activităţii de Mystery Shopping printre români şi cum este aceasta percepută.

    • Clientul misterios

      A fost odata ca niciodata o piata. Ea se numea Romania. Cata vreme cumparatorii au avut bani in buzunar sau sansa creditului "doar cu buletinul", vanzarile au mers bine: ajungea sa fii prezent cu oferta pe raft ca sa speri ca omul va trece si pe la casa sa plateasca.

    • Seminar de retail business

      Pe 18 februarie, la hotelul Radisson SAS din Bucuresti, se va desfasura seminarul cu caracter practic "Retail Business - Build on Hard Facts" dedicat profesionistilor din retail.

Recomandările editorilor