Skip to main content

limbaj

    • Cinci lucruri pe care nu le spun niciodată cei care se pricep să ţină discursuri

      Indiferent de breaslă sau de împrejurări, experţii în comunicare folosesc un limbaj care captează atenţia, motivează şi convinge, dar care evită întotdeauna anumite sintagme uzuale.

      „Când vorbim în faţa unui public sau avem de făcut o prezentare, folosim zilnic cuvinte pentru a face afaceri, a obţine finanţări, a câştiga încrederea şi aprobarea altora şi a ne susţine cauza”, spune Darlene Price, preşedinte al Well Said, Inc. şi autoarea cărţii „Well Said! Presentations and Conversations That Get Results”, potrivit unui articol publicat de Businessinsider.com.

    • Sunt necesare bunele maniere în business?

      Bunele maniere presupun să adoptați atitudinea adecvată în orice circumstanță, să folosiți corect tacâmul la masă, să purtați o discuție politicoasă și multe altele. În mediul profesional, bunele maniere sunt la fel de importante ca în viața de zi cu zi.

    • 7 mesaje pe care le transmitem fără să vorbim

      Comunicarea este un proces constant care nu se întâmplă doar prin vorbe, ci şi prin limbaj non-verbal sau chiar prin fapte. Uneori acest lucru ne avantajează, alteori nu. De exemplu, atunci când o persoană ne face curte, iar noi „îi dăm de înţeles” că nu ne interesează, ne face lucrurile mai simple, alteori însă, în special în relaţiile profesionale, le complică. Acest articol este despre cum comunicăm prin fapte fără să ne dorim. De ce este important pentru un lider?

    • Dacă vrei să eșuezi, folosește limbajul de tip „LOL″

      Inovaţia în comunicare este din ce în ce mai complexă şi cu toate că folosim tehnologii tot mai sofisticate nu reușim întotdeauna să transmitem mesajul pe care ni-l dorim. De aceea, echipa Cariere s-a gândit să organizeze un eveniment în care să prezinte cel mai proaspăt număr al revistei, dar și să vedem ce anume facem greșit atunci când nu reușim să comunicăm ceea ce ne-am dorit. Alex Putineanu, Managing Director La Mobile Works- specialist în comunicarea mobilă, Sorin Trâncă,  Managing Partner, fondator Friends Advertising şi Creative Director, şi Mihai Dumitrescu, trainer, specialist pe comunicare la Ascendis au spus "da" invitației noastre  și ne-au oferit răspunsuri la toate dilemele legate de acest subiect.

    • Cât de jos mergem cu limbajul în afaceri?

      Am participat acum puţină vreme la un eveniment de afaceri, cu speakeri cu recomandări „premium“ şi un public, mă gândeam eu, cu pretenţii, fiind vorba despre un eveniment la nivel de manageri de middle şi top şi antreprenori.

    • Parlez-vous comunicare?

      Fie ca este un dialog fata in fata, fie in scris, coerenta mesajului va asigura in fiecare caz stabilirea unei legaturi intemeiate pe o impresie puternica. Si pentru ca intr-un dialog pot exista puncte de vedere diferite, e important sa stii cum sa mentii scopul discutiei, fara a pierde din vedere coordonatele conversationale ale interlocutorului. Cum se face asta?

Recomandările editorilor