Fundatia Vodafone
-
Un studiu realizat în urmă cu câțiva ani la nivel european relevă faptul că 70% din consumatori preferă produsele sau serviciile unei companii care este implicată în rezolvarea unor probleme sociale sau de mediu. În -
Concert caritabil la Sala Radio pentru copii de la centre de zi și de plasament
Radio România şi Fundaţia Vodafone România organizează, pentru al treilea an consecutiv, un concert caritabil la Sala Radio din Bucureşti. Cu ocazia evenimentului, care va avea loc sâmbătă, 13 decembrie, sute de copii, cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani, îşi vor primi cadourile de la Moş Crăciun. -
Incep inscrierile pentru cea de-a cincea editie a programului Voluntar de profesie
Fundatia Vodafone Romania anunta lansarea celei de-a cincea editii a programului „Voluntar de profesie” care pune la dispozitie 9 locuri, pe o perioada de 9 luni. Programul se adreseaza tuturor celor care si-au dorit dintodeauna sa lucreze intr-o organizatie non-profit, dar nu au avut ocazia deoarece desfasurau un alt tip de activitate. Inscrierile se fac in perioada 10-26 septembrie completand formularul disponibil pe site-ul Fundatiei Vodafone.
-
360.000 de euro investiți de Vodafone în șapte centre de transfuzii
Asociația React și Fundația Vodafone România continuă programul național „O șansă pentru viață” prin renovarea, dotarea și modernizarea a șapte centre de transfuzii din țară. Astfel, după renovarea Centrului de Transfuzii din București, cel mai mare centru din țară, vor urma acum centrele din Buzău, Cluj Napoca, Giurgiu, Iași, Slatina, Suceava și Târgu Jiu. Investiția totală pe care Fundația Vodafone România o va face pentru reabilitarea acestor șapte centre se ridică la 360.000 de euro.
-
Fundația Vodafone anunță câștigătorii programului „Voluntar de profesie”
17 ONG-uri se vor bucura, timp de 6 luni, de experiența și dedicația voluntarilor selectați de către Fundația Vodafone România, în cadrul programului „Voluntar de profesie”. Peste 200 de persoane s-au înscris cu proiecte în ediția din acest an a programului.
-
A început a treia ediție a programului “Voluntar de profesie”
Fundaţia Vodafone România anunță începerea celei de-a treia ediție a programului “Voluntar de profesie”. Lansat în 2010, programul vine în întâmpinarea celor care și-au dorit întotdeaună să își pună timpul și experiența lor în slujba unei organizații non profit din România.
-
Responsabilizare pe termen lung
Daca dintotdeauna satenii au aruncat gunoiul pe rau, ecologizarea unei portiuni din albia acestuia si o campanie de constientizare s-ar putea sa nu fie solutii durabile. Cum se poate schimba comportamentul comunitatilor din Romania? Cum pot fi responsabilizati oamenii?
-
Urgentele SMURD prin ochii voluntarilor
Medicii de la serviciul SMURD sunt vazuti ca niste profesionisti ai interventiei de urgenta, de la care multi dintre noi ar avea de invatat. Poate sunteti curiosi sa aflati ce se intampla in culisele unei garzi, cu ce cazuri se confrunta doctorii si cum se vad urgentele medicale prin ochii voluntarilor care au decis sa se alature echipei.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.