
feedback negativ
-
Feedback-ul negativ nu mai reprezintă doar o critică, ci o veritabilă oportunitate de dezvoltare și progres. Mulți angajați au tendința să perceapă observațiile critice ca pe o amenințare personală, ceea ce poate genera frustrare sau
-
Cum poți transforma feedback-ul negativ într-un avantaj
Feedback-ul negativ poate fi perceput adesea ca o provocare, însă, gestionat corespunzător, acesta se poate transforma într-o resursă extrem de valoroasă pentru dezvoltare.
O metodă eficientă de a transforma feedback-ul în avantaj competitiv este analiza -
Evaluatorii secreți dezvăluie: Piața serviciilor din România își scoate “colții negativi”
Clienții din România sunt tratați necorespunzător. Indiferent că vorbim de serviile bancare,ospitaliere, telecom, taximetrie, stomatologie sau educație, calitatea lor este încă la un nivel minimal. Cu alte cuvinte, un fel de “pe afară e vopsit gardul și înăuntru leopardul”, sau nu orice lucru foarte frumos împachetat poate fi și adevărat! -
Feedback negativ vs feedback constructiv: Cum ar trebui managerii să gestioneze situaţiile delicate legate de evaluarea angajaţilor
Nimeni nu vrea să primească un feedback negativ de la şeful său. Însă de cele mai multe ori o critică constructivă este binevenită şi poate ajuta angajatul să se dezvolte şi să descopere care sunt punctele la care mai are de lucrat.
Dar cum trebuie managerii să acorde feedback-ul în aşa fel încât să fie OK pentru ambele părţi? -
Cum să nu agravezi situaţia când dai un feedback negativ
Cum e să te afli „la capătul expeditorului” într-o conversaţie în care este oferit un feedback dificil sau chiar dur? Un lider şi-a descris experienţa: -
Ce fel de feedback preferi să dai: pozitiv sau negativ?
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Care dintre ele ţi-a fost de mai mare ajutor în carieră, feedback-ul pozitiv sau feedback-ul negativ? Dacă eşti la fel ca mulţi dintre oamenii pe care i-am întrebat într-un sondaj de opinie recent, ai răspuns „feedback-ul negativ”. Întotdeauna ne bucurăm să auzim că suntem lăudaţi, dar 57% dintre respondenţii din sondajul nostru preferă să audă nişte critici constructive. Aproape două treimi dintre ei sunt nişte oameni încredinţaţi că performanţa lor se va îmbunătăţi, iar carierele lor vor avansa, dacă managerii lor le-ar oferi un feedback corectiv.
-
Uneori, feedback-ul cel mai bun este cel negativ
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Mi se pare incredibil de frustrant să citesc mereu că nu ar trebui să fii niciodată “critic” sau “negativ” când dai cuiva un feedback. Genul acesta de sfat este, cu siguranţă, dat cu intenţia de a te ajuta să fii constructiv când dai feedback şi chiar este un sfat care sună bine. La urma urmei, probabil că nu eşti tocmai încântat de ideea că va trebui să le spui angajaţilor tăi ce anume fac greşit.
-
Pentru cei care primesc „greu” feedback „negativ”
Erau vremuri când îmi era foarte greu să primesc feedback negativ. Îmi aduc aminte că era ca și cum jucam un rol. Rolul celui care nu este suficient de bun pentru cei din jurul său și mai ales pentru el.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...