Skip to main content

fast-food

    • Un fast-food nu este un business de succes. 90% dintre fast-food-uri se închid după un an

      Vedem fast-food-uri la orice colţ de stradă, pe oriunde trecem, în mall-uri şi în centrul oraşului şi, în plus, vedem cozi interminabile pentru shaorma, kebap sau alte produse făcute şi servite repede, în cele 3 minute ideale, şi probabil ne spunem în gând "ce ar fi să îmi deschid şi eu o shaormerie, că se vinde". Dar oare se vinde, oare este fast-food-ul cu adevărat un business de succes. Iată ce a declarat proprietarul unuia dintre cele mai mari lanţuri de fast-food din ţară pentru WALL-STREET.RO. 
    • Subway intentioneaza sa mai deschida 20 de restaurante pana in 2016

      Subway (unul dintre cele mai mari lanturi de fast-food din lume) a intrat pe piata din Romania in aprilie 2012. Primul restaurant a fost deschis in Piata Victoriei din Bucuresti.  A urmat, in acelasi an, deschiderea unor restaurant in Iasi, Cluj Napoca, Timisoara si Pitesti. Astazi, Subway are 20 de restaurant in intreaga tara si intentioneaza sa mai deschida inca pe atatea in urmatorii doi ani. 

    • This is it

      Urmeaza sa nu ne mai auzim, adica citim, pret de o luna, pe motive de vacanta. Poate parea nepotrivit la vreme de restriste sa intri in concediu, dar rutina e mai tare decat criza. Asa am prins narav si ni se pare cuvenit sa ne odihnim, cu ochii in soare, dupa un an de munca, chiar daca dinspre conturi semnalele nu sunt tocmai inaripate. Daca o facem totusi, daca scoatem calculatoarele din priza si oprim aparatele de aer conditionat, e pentru ca punctual, local sau cum vreti sa-i spuneti, mintea a inceput sa functioneze pe "avarie". Altfel spus, in speranta unei reveniri la normal candva spre toamna-iarna a tot ceea ce a luat-o razna in ultima jumatate de an, redevenim inventivi.

    • Franciza: Fructele de mare business

      Larry Farrel, autorul unora dintre cele mai de succes programe de antreprenoriat, i-a sfatuit pe romani sa-si focuseze atentia asupra intreprinzatorilor. "Antreprenorii sunt cei care ar trebui sa se afle pe prima pagina a ziarelor, nu vedetele de muzica", a mai spus el. Pentru ca in vremurile tulburi pe care le parcurgem cu totii, acestia sunt cei care fac ca economia sa functioneze si, implicit, ne ajuta sa mergem mai departe.

    • RTC nu tine rezerve de cash, investeste

      Cati afaceristi romani si-au permis sa investeasca anul acesta? Strategia majoritatii s-a numit precautia. Insa exista si o categorie care a vazut avantajele acestei perioade. Octavian Radu, presedintele grupului RTC, este un exemplu de investitor pe timp de criza.

Recomandările editorilor