Skip to main content

erori

    • Cinci greșeli frecvente pe care le fac șefii români (și cum să le evite)

      Un studiu recent arată ceea ce probabil că intuiai deja: opt din zece angajați din România cred că nu sunt îndeajuns de productivi din cauza șefilor. Evident că e în natura angajatului să își critice (mai mult, mai puțin, mai direct sau mai pe ascuns) superiorii și să dea vina pe ei când ceva nu îi iese, dar realitatea e că șefii români comit numeroase greșeli. 
    • Ai o singură șansă să impresionezi la interviul de angajare. Nu o rata!



      Felicitări! După zile întregi de așteptare, luni în care ți-ai pregătit atent CV-ul și zeci de minute gândindu-te la șansele pe care le ai, ai fost sunat de angajator pentru a da un interviu. Însă, cu toții știm că un interviu de angajare este destul de stresant. Erori fatale se pot întâmpla ușor, chiar fără să-ți dai seama. Iată căteva mici secrete care te pot pregăti să fii mai bun decât ceilalți concurenți pe jobul dorit.
    • ...DIMINUEZI ERORILE IN SERVICIILE FINANCIARE?

      Primul pas catre diminuarea erorilor este sa iti doresti acest lucru. De multe ori, erorile aparute sunt considerate un lucru firesc ce nu poate fi prevenit, iar eforturile sunt concentrate doar spre repararea acestora si diminuarea efectelor (ajungandu-se la a crea, de exemplu, proceduri de corectare a erorilor recurente)... ca doar stim cu totii: a gresi e omeneste, nu? Da, o greseala poate fi un accident, dar o greseala repetata este deja simptomul unui proces defect, care poate fi imbunatatit.
      Din momentul in care o companie isi propune sa se diferentieze pe piata prin oferirea celor mai bune servicii pentru clienti, erorile nu mai fac parte din normalitate, ci constituie o piedica, deoarece orice plangere din partea unui client este un pas inapoi pe drumul catre atingerea obiectivului dorit.

Recomandările editorilor