erori
-
Revista CARIERE împreună cu EY organizează vineri 10 aprilie, de la ora 11:30 până la 12:30, al doilea webinar online din seria “Bright Talks in Difficult Times” în cadrul căruia alături de invitați se va -
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șefii români (și cum să le evite)
Un studiu recent arată ceea ce probabil că intuiai deja: opt din zece angajați din România cred că nu sunt îndeajuns de productivi din cauza șefilor. Evident că e în natura angajatului să își critice (mai mult, mai puțin, mai direct sau mai pe ascuns) superiorii și să dea vina pe ei când ceva nu îi iese, dar realitatea e că șefii români comit numeroase greșeli. -
Ai o singură șansă să impresionezi la interviul de angajare. Nu o rata!
Felicitări! După zile întregi de așteptare, luni în care ți-ai pregătit atent CV-ul și zeci de minute gândindu-te la șansele pe care le ai, ai fost sunat de angajator pentru a da un interviu. Însă, cu toții știm că un interviu de angajare este destul de stresant. Erori fatale se pot întâmpla ușor, chiar fără să-ți dai seama. Iată căteva mici secrete care te pot pregăti să fii mai bun decât ceilalți concurenți pe jobul dorit. -
Top 5 erori ale managerului roman
Un studiu la care au participat 110 manageri din Romania, realizat pe perioada a doi ani (2009-2011) a scos la iveala cele mai grave si mai frecvente erori facute in activitatea manageriala.
-
...DIMINUEZI ERORILE IN SERVICIILE FINANCIARE?
Primul pas catre diminuarea erorilor este sa iti doresti acest lucru. De multe ori, erorile aparute sunt considerate un lucru firesc ce nu poate fi prevenit, iar eforturile sunt concentrate doar spre repararea acestora si diminuarea efectelor (ajungandu-se la a crea, de exemplu, proceduri de corectare a erorilor recurente)... ca doar stim cu totii: a gresi e omeneste, nu? Da, o greseala poate fi un accident, dar o greseala repetata este deja simptomul unui proces defect, care poate fi imbunatatit.
Din momentul in care o companie isi propune sa se diferentieze pe piata prin oferirea celor mai bune servicii pentru clienti, erorile nu mai fac parte din normalitate, ci constituie o piedica, deoarece orice plangere din partea unui client este un pas inapoi pe drumul catre atingerea obiectivului dorit.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.