Skip to main content

disconfort

    • Cum să treci cu succes prin 3 tipuri de conversaţii dificile

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Multora dintre noi ni se întâmplă să ajungem în situaţii profesionale în care credem că cineva ne-a nedreptăţit,  că ne-a tratat urât sau, pur şi simplu, ne-a scos din minţi. Sfatul pe care ni-l dau adesea experţii este să avem curajul de a purta o conversaţie sinceră despre ceea ce ne-a supărat – ca să “scoatem la suprafaţă” şi să-i facem cunoscut celuilalt motivul pentru care suntem nemulţumiţi. 
    • Cum îţi subminează feedback-ul abordarea de tip „sandwich”

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Ai folosit vreodată abordarea de tip sandwich pentru a le da un feedback negativ subordonaţilor tăi? Înseamnă că, la fel cum ai face un sandwich, pui feedback-ul negativ între două feedback-uri pozitive. E o metodă comună, dar care ar putea să-ţi submineze atât feedback-ul, cât şi relaţia cu subordonaţii tăi direcţi.

    • Clientul nostru, stapanul nostru

      Printre exemplele pe care participantii la cursurile de customer service le dau, legat de experientele lor de clienti, una mi-a atras atentia. Povestea am auzit-o deseori si se refera la un lant de magazine cu produse pentru femei. Cand intra intr-un astfel de magazin, clientele sunt intampinate de o vanzatoare care le intreaba insistent daca au nevoie de ajutor si le urmareste ostentativ pe tot timpul periplului prin magazin, sub pretextul de a le fi de folos.

Recomandările editorilor