Skip to main content

Dedeman

    • Dedeman donează câte 15 euro pentru fiecare angajat pentru Cuminţenia Pământului

      Compania Dedeman se implică în campania de susținere a subscripției naționale pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuși „Cumințenia Pământului”, cu o donație de 15 euro pentru fiecare angajat, respectiv 127.000 de euro pentru cei 8500 de angajaţi ai companiei. Este cea mai importantă contribuție financiară directă adusă, până în prezent, de o companie din mediul privat. Subscripţia pentru opera lui Brâncuşi este deschisă până pe 30 septembrie. 
    • Lumină pentru Balta Roșie, satul care nu există pe hartă

      Campania Lumină pentru România a Asociației Free Miorița continuă cu dotarea cu sisteme fotovoltaice a 15 case din satul Balta Roșie, orașul Flămânzi, județul Botoșani. Deși satul nu există pe hartă, în Balta Roșie trăiesc 60 de oameni, din care 25 de copii minori. Copiii își fac temele la lumina lanternei sau a felinarului. Până acum, autoritățile nu au găsit soluții pentru extinderea rețelei de electricitate, deși oamenii locuiesc la trei km de cel mai apropiat stâlp de electricitate. 
    • Românul care aduce lumina „verde” în marile companii

      Victor Cotrutz (31 de ani), CEO şi fondator al Greentek, aduce lumina „green” în mari lanţuri de magazine şi farmacii, ca Dedeman, B&B Collection sau Sensiblu, şi unele din cele mai importante clădiri de birouri din România, dar are clienţi mari şi în Germania şi Israel. Ideea acestui business a venit imediat ce a ieşit de pe băncile şcolii şi a „copt” planul de afaceri câţiva ani până când a înregistrat efectiv compania. Acum, la 31 de ani, conduce o afacere de succes, care exportă sisteme de iluminat LED şi în străinătate. 

Recomandările editorilor