Skip to main content

comparatie

    • Nu te mulţumi să creezi un brand „mai nu ştiu cum” decât brandul X

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Fiind membră a unui program de consultanţă în finanţarea startup-urilor, aud în mod regulat pitch-uri de la oameni care aspiră să devină antreprenori în domeniul tehnologiei şi speră ca, prin prezentarea reprezentată de acest pitch, să obţină finanţare pentru a-şi pune în practică ideea lor de afacere. Treaba mea este să detectez şi să separ companiile care au cu adevărat potenţial de cele care trebuie să se întoarcă la „planşeta de proiectare”. Unul dintre modurile în care fac lucrul acesta este să folosesc ceea ce eu numesc filtrul „brandului mai … decât” - care se defineşte prin faptul că este mai nu ştiu cum decât alt brand.

    • Suntem chiar atât de nefericiți pe cât credem?

      De curând am participat la un eveniment care m-a făcut să îmi ridic acest semn de întrebare. Evenimentul în cauză a fost Gala Umanitară Zâna Măseluţă 2012, pe care am avut onoarea de a o prezenta alături de colega mea, Mirabela Stoica. Pe parcursul Galei au fost puse în scenă o mulțime de momente interesante și inedite: demonstrație de lupte libere, un spectacol atipic ce a îmbinat dansul şi pictura abstractă semnată de Eglantina și concerte de muzică susţinute de PhenomenOn, Shaka Muv și Mike Angello.

    • Tu cu ce riglă te măsori?

      Eu nu sunt suficient da bun(ă)!  Prietenii mei au deja o casă a lor şi eu nu! Colega mea a luat notă mai bună  la ultimul examen! Eu nu sunt suficient de deştept/ deşteaptă ca X sau Y, astfel încȃt să ajung să am succes în acest domeniu! Colegul meu a fost promovat şi eu nu, nu sunt bun de nimic!...şi lista poate continua.

Recomandările editorilor