
Coca-Cola
-
Coca-Cola. Două cuvinte care au traversat generații, continente și regimuri politice și au devenit sinonime ideea de bucurie universală. Dar puțini știu că acest nume emblematic are o origine cât se poate de simplă și...
-
Coca-Cola creează o nouă structură organizațională în Europa
Coca-Cola a lansat recent un proces de transformare strategică la nivelul întregii companii pentru a crea o structură organizațională mai puternică. Compania construiește o organizație de tip „network”, bazată pe puterea de interconectare a echipelor, -
Mutări în managementul Coca-Cola
Compania Coca-Cola anunță numirea lui Nikos Koumettis în funcția de Președinte al grupului pentru regiunile Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) și a Lanei Popovic în funcția de președinte în Europa Centrală și de Est. -
Cine e românul care preia funcția de Country Manager Coca-Cola în Irlanda
Începând cu luna ianuarie 2017, un român va ocupa funcția de Country Manager la Coca-Cola în Irlanda. În acest rol, misiunea sa este de a consolida business-ul local, de a asigura creșterea fiecărui brand din portofoliu, dezvoltând și implementând strategii de marketing bine conturate care răspund la provocările pieței. -
Noi membri se alătură echipei de Senior Management Coca-Cola HBC România
Coca-Cola HBC România, parte din grupul Coca-Cola HBC AG, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai produselor The Coca-Cola Company, anunţă doi noi membri în echipa de Senior Management: Mihaela Hoffman - Marketing Manager şi Răzvan Botezatu - Commercial Excellence Manager. Schimbarea la nivel de conducere a companiei face parte dintr-un proces mai amplu, de tranziţie către un nou model organizaţional, aliniat cu cel al grupului din care Coca-Cola HBC România face parte. -
Coca-Cola HBC România are un nou Director de Vânzări
Coca-Cola HBC România anunță numirea lui Dan Timotin în funcția de Director de Vânzări, începând cu 1 martie 2016. În noul său rol, Dan Timotin va continua dezvoltarea operațiunilor de vânzări din România, prin conceperea și implementarea strategiei de vânzări a companiei și coordonarea echipelor de vânzări. -
Cel mai bogat om din Brazilia are planuri apocaliptice pentru Coca-Cola
Jorge Lemann este cel mai bogat om din Brazilia și deține companiile Burger King, Stella Artois și The Kraft Heinz Company, care a luat naștere din fuziunea companiilor Kraft și Heinz. De câțiva ani, a pus ochii pe Coca-Cola, pe care se pare că vrea s-o cumpere. -
Happy Moves vine la Roaba de cultură
Conceptul inedit care combină sportul și distracția vine sâmbătă, 29 august, de la 09:00 la ora 22:00 la Roaba de Cultură. Mișcarea Coca-Cola Happy Moves îi invită pe toți cei prezenți în București să facă mișcare altfel decât până acum. Happy Moves reinventează sporturile preferate și le face mult mai distractive! -
Cum au sărbătorit cele mai mari companii din lume legalizarea mariajului gay
Ziua de vineri, 26 iunie, a reprezentat un moment care a scris istorie pentru tot teritoriul Americii. Curtea Supremă a legalizat căsătoria între persoanele de același sex pe tot continentul și a validat-o la nivel internațional. -
Sticla Contur împlinește 100 de ani
Sticla Contur a celor de la Coca Cola împlinește 100 de ani. Brevetată pe 16 noiembrie 1915, sticla Contur Coca-Cola este o creație a Root Glass Company din Terre Haute, Indiana. Cu formele sale inconfundabile, sticla a devenit rapid un simbol internațional, fiind, pe parcursul ultimilor 100 de ani, sursă de inspirație pentru momente memorabile din lumea filmului, a istoriei, a design-ului și a artelor. -
Ei sunt giganţii care vor schimba lumea prin business
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
Sam Walton – omul de afaceri american care a fondat faimoasa reţea de magazine Walmart şi reţeaua de magazine care-i poartă numele: Sam’s Club – a spus odată că „aşteptările ridicate sunt esenţiale în orice”. Un număr din ce în ce mai mare de companii – în special din industria auto – ia în seamă acest principiu, stabilind nişte obiective agresive, creative şi vizionare care schimbă modul în care aceste companii abordează afacerile şi modul în care relaţionează cu lumea, în sens larg. -
Cea mai importantă restructurare din ultimii 15 ani la Coca-Cola
Gigantul multinațional Coca-Cola va disponibiliza 1.800 de locuri de muncă la nivel mondial în cadrul celui mai amplu proces de restructurare demarat în ultimii 15 ani, a anunţat joi seară un purtător de cuvânt al companiei. -
Schimbări la conducerea Coca-Cola
Timothy K. Leveridge este noul vicepreședinte al Coca-Cola după ce a fost ales in consiliul de directori al companiei. -
Coca-Cola câștigă două premii la Romanian Effie Awards 2014
Coca-Cola România a câștigat Silver şi Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campania Coca-Cola de Live Tweets #Haisamancamimpreuna şi campania Dorna „Grijă pentru copii”, dezvoltate de McCann Bucureşti.
-
Coca-Cola HBC caută 12 tineri cu potenţial de manager
Coca-Cola HBC România a lansat cea de-a treia ediţie a Programului de Management Trainee “Destination: Management”, adresat studenţilor în ultimul an şi absolvenţilor. Ca şi în 2013, procesul de selecţie a viitorilor Trainee va include Şcoala de Business Coca-Cola HBC, la care vor participa cei mai buni 30 de candidaţi.
-
După 13 ani de domnie, Coca Cola pierde primul loc în topul celor mai valoroase branduri din lume
Cei de la Interbrand, companie din grupul Omnicom, au publicat astăzi topul „Best Global Brands”, iar rezultatele au venit cu o surpriză neplăcută pentru cei de la Coca Cola. După ce timp de 13 ani producătorul de răcoritoare a deținut prima poziție în top, în noul clasament se plasează doar pe locul 3.
-
Proiectul „Adoptă un râu de la izvoare până la vărsare”, câștigător la European CSR Award
Sistemul Coca-Cola România este desemnat câștigătorul pentru țara noastră a European CSR Award, categoria Companii Mari, primind Golden Award în cadrul prestigioasei competiții pan-europene, pentru proiectul „Adoptă un râu de la izvoare până la vărsare”. European CSR Award se desfășoară simultan în 29 de țări și este coordonată de CSR Europe, în competiția la nivel național înscriindu-se 28 de proiecte la această categorie, evaluate de un juriu internațional.
-
Peste 6.000 de tineri se plimbă învăţând prin fabrici renumite din România
În această primăvară, peste 6.000 de elevi de liceu şi studenţi sunt aşteptaţi la fabricile Coca-Cola HBC din Ploieşti şi Timişoara, pentru a învăţa despre procesul de producţie şi de aducere pe piaţă a băuturilor non-alcoolice, chiar la producător acasă. Programul de educare a tinerilor este implementat de Junior Achievement România (JAR) şi se desfăşoară în perioada martie - decembrie 2013 în Ploieşti, Timişoara şi în judeţele învecinate.
-
Oportunități de carieră pentru tineri la Top Talents România
În perioada 23-24 mai 2013, la Hotel Caro din Bucureşti, are loc cea de-a şasea ediţie a proiectului Top Talents România. De 6 ani, evenimentul le oferă tinerilor oportunităţi de carieră pe măsura potenţialului lor.
-
Coca-Cola HBC caută viitoarea generație de tineri manageri
Astăzi, 21 martie, Coca-Cola HBC România lansează cea de-a doua ediție a Programului de Management Trainee “Destination: Management”. Cu un număr dublu de poziții față de ediția anterioară și o Școală de Business ca parte a procesului de selecție, programul își propune să recruteze 11 tineri absolvenți cu potențial care să devină viitoarea generație de manageri ai Coca-Cola HBC.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...