Skip to main content

cearta

    • Muşamalizarea conflictelor în organizaţii: O posibilă rezolvare



      Cum putem noi ca lideri, profesionişti de resurse umane sau specialişti în diverse activităţi, să modelăm un mediu de lucru în care conversaţia să fie colaborativă, educativă, dar şi plină de compasiune la nivel personal? S-au scris multe cărţi despre cum să gestionăm conflictele în organizaţii şi cum să ajutăm oamenii să spună lucrurilor pe nume, în mod transparent şi eficient. Acest articol aduce o perspectivă nouă asupra modului în care putem aduce colaborarea, transparenţa şi compasiunea în conversaţia organizaţională. 
    • Situaţie de criză: ceartă în echipa de vânzări

      Situaţiile conflictuale care apar în echipele de lucru reprezintă unul dintre factorii interni care nu numai că strică atmosfera, dar mai ales influenţează atingerea obiectivelor fixate în planul de muncă. Iar efectul poate fi de «bulgăre de zăpadă» în momentul în care conflictul apare între două sau mai multe echipe angrenate pentru îndeplinirea aceloraşi target-uri.

Recomandările editorilor