Skip to main content

branson

    • De ce are nevoie, cu adevărat, un antreprenor

      Când vine vorba de tema antreprenoriatului, Richard Branson reprezintă o sursă de încredere, la fel si compania sa, Virgin Group. Aceasta angajează mulți tineri , care aspiră să fie antreprenori, chiar dacă știe că îi vor pierde pe parcurs.
      Să fii, sau să devii antreprenor nu este o treabă ușoară. Iar pentru foarte mulți oameni să pleci de la un job, cu program de la 9am -17.00 pm, nu este o opțiune full-time.

    • E sfârșitul lumii așa cum o știm

      „Trebuie să ne unim cu toții pentru a genera noi locuri de muncă și pentru a strânge mizeria pe care lăcomia unora au adus-o în lume,“ Financial Times. „Trebuie să învățăm odată pentru totdeauna că a face bine comunității este un lucru bun pentru afaceri. Dacă acestea vor continua să caute doar profitul în scurt timp vor dispărea de pe piață.“ Daily Telegraph. 

    • Relaţiile amoroase la birou

      Există multe tipuri de afaceri de familie, după cum mi-am amintit atunci când Virgin Money a achiziţionat recent banca britanică Northen Rock, cu care acum suntem în plin proces de rebranding. Pe măsură ce am călătorit prin ţară, salutând intrarea în grupul Virgin a celor de la Northen Rock, puternicul lor spirit de familie era evident. Nu numai că am întâlnit în mod constant soţi lucrând alături de soţiile lor în aceleaşi birouri, dar în câteva cazuri, chiar fii şi fiice alături de părinţi. 

    • Cinci lecții de învățat de la Oameni care au schimbat lumea

      În ultimul deceniu lumea a trecut prin schimbări dramatice şi prin crize care parcă nu se mai terminau. E drept, am văzut cum milioane de oameni sunt propulsaţi din pragul sărăciei direct în rândurile clasei mijlocii, dar continuăm să avem aceleaşi probleme grave, precum creşterea incidenţei multor boli, recesiunea economică şi instabilitatea financiară. Aşa că avem nevoie de lideri care sunt dispuşi să se ocupe de aceste probleme şi să le rezolve. Iar asemenea lideri există.

    • Richard Branson: Voi credeti in Africa?

      Calatoresc des in Africa si imi este din ce in ce mai evident ca o atitudine de genul “da, putem” se raspandeste pe intregul continent, in timp ce gradul de constientizare a oportunitatilor de investitii si de business existente acolo, face inconjurul lumii. Africanii au cu ce se mandri, inclusiv cu unele succese economice recente.

    • Richard Branson: O experienta care conteaza

      „In fiecare companie in care am lucrat, mai devreme sau mai tarziu, se punea in discutie valoarea client service-ului: Care este randamentul investitiei? Nu cumva cheltuim prea mult cu rezolvarea reclamatiilor? Cum putem masura ca investitiile facute in serviciile pentru clienti nu sunt bani aruncati? In timp ce toata lumea este de parere ca departamentul serviciilor cu clientii este esential, nimeni nu vrea sa lucreze acolo. In aceste conditii, cum poate compania sa isi pastreze personalul motivat in a oferi un client service de calitate?”

Recomandările editorilor