Skip to main content

brand de angajator

    • Woody Allen: Fii un bun angajator

      Autenticitatea lui Woody Allen întotdeauna mi-a trezit interesul. Vede clar și în profunzime, exprimă simplu. De adevărurile grele ne apără cu un strop de umor. Este un bun povestitor și un bun învățător.
      Iată câteva
    • Un nou trend în afaceri: Brandul de Angajator

      O clientă mi-a cerut să mă gândesc, alături cu ea, la ce ar însemna pentru compania ei implementarea ”Brandingului de Angajator – Employer Branding”. Coincidența (dacă aceasta există) a făcut ca, puțin înainte de solicitarea ei, să particip la prestigiosul masterclass ”Employer Branding” al lui Brett Minchington.
      Brett călătorește în toată lumea pentru a disemina ideile sale despre Brandul de Angajator și importanța acestuia. Definiția lui pentru conceptul de ”Branding de Angajator” este: “Imaginea organizației dvs. văzută ca «locul de muncă ideal» în mintea angajaților actuali și a tuturor stakeholderilor din afara companiei (ex. candidați activi și potențiali, clienți)”. Unele companii de renume au înțeles importanța Brandului de Angajator și au început să lucreze la acesta. Și încet-încet devine un trend  în afaceri. 
    • Cât de mult contează brandul de angajator pentru un candidat?

      Suntem activi în zona de executive search de peste cinci ani şi ne-am aflat pe parcursul timpului în tot felul de situaţii. Am intervievat candidaţi care refuzau o anumită poziţie doar pentru că aflaseră din anumite surse (rude, prieteni, internet, angajaţi sau foşti angajaţi ai companiei respective etc.) lucruri negative despre companie. Am întâlnit şi candidaţi care au acceptat să meargă mai departe în procesul de angajare într-o companie despre care auziseră şi lucruri mai puţin plăcute.

Recomandările editorilor