Skip to main content

blog

    • YouTube schimbă politica. Postarea de pe blogul oficial

      Din 20 februarie, numărul celor care câştigă din conţinutul plasat se va reduce semnificativ
      Dacă până în prezent orice utilizator de YouTube putea face bani dacă avea peste 10.000 de afişări, din 20 februarie americanii schimbă regulile. Pentru a putea câştiga bani din YouTube, utilizatorii vor trebui să aibă 4.000 de ore vizionate în ultimele 12 luni şi 1.000 de abonaţi.
    • Sfaturi pentru o viață incredibilă după vârsta de 30 de ani, primite de la oameni peste 40

      Mark Manson este blogger, antreprenor şi scriitor, iar multe dintre temele pe care le abordează se referă la psihologia vieţii moderne, la emoţiile cu care ne confruntăm zilnic în secolul vitezei şi la influenţele sociale şi culturale care se răsfrâng asupra noastră. Mark a făcut un experiment pe blogul său: le-a cerut abonaţilor săi, cititorilor blogului său cu vârste de peste 37 de ani, să spună ce sfaturi şi-ar da lor, cei care au fost atunci când au împlinit 30 de ani. Să împărtăşească din ceea ce au învăţat în această decadă care a trecut peste ei şi ce ar fi dorit să ştie atunci, dacă ar mai fi posibil, pentru a trece cu mai multă linişte, împăcare şi bucurie prin aceşti ani. 

    • Poți face bani din blogging?

      Ce este un blogger? Cum să îți faci un blog care să stârnească interesul? Și, mai ales, cum să reușești să obții bani din această activitate? Răspunsurile la toate aceste întrebări le vom afla luni, 5 august, în cadrul emisiunii Jurnal de Leadership.

    • Ce bloguri corporate merită să frecventăm

      Un blog corporate bine făcut şi frecvent actualizat poate fi o sursă de informaţii foarte bună. Sau o sursă interesantă de entertainment. De asta m-am convins după ce am vizitat lista blogurilor corporate româneşti nominalizate la top corporate blogs 2013, publicată de refresh.ro.

    • Brandul personal și autenticitatea

      Am început anul facilitând discuții de grup pe o temă extrem de interesantă pentru mine - Branding Personal. Am avut nenumărate conversații pe marginea acestui subiect și am fost pusă în fața unor întrebări deloc ușoare:

    • China cenzurează blogosfera

      Sina Weibo şi Tencent QQ, cele mai mari două servicii de microblogging din China, au suspendat sâmbătă capacitatea utilizitorilor de a posta comentarii, pentru a lupta împotriva răspândirii "zvonurilor".

    • Cum să te transformi dintr-un antreprenor într-un idol în cinci paşi

      Afaceriştii care reuşesc să fie recunoscuţi ca experţi în domeniul în care activează au un avantaj hotărâtor asupra competitorilor lor. Să spunem că aveţi o afacere în domeniul designului peisagistic, iar competotorii dvs. oferă proiecte de o calitatea foarte apropiată. Dar, spre deosebire de competitori, care se bazează pe anunţurile din pagini aurii, dvs. sunteţi ceva mai cunoscut în comunitate, tocmai pentru că aţi lucrat mult timp la propria imagine.

    • 7 pasi pentru o identitate online in 2011

      Crearea unui brand personal online necesita mult efort si perseverenta. Cum mediul este permisiv, numarul celor care incearca „marea cu degetul“ este imens. Diferentierea se face in timp, cu rabdare si tenacitate. Daca pana acum nu v-a preocupat acest domeniu, iata sapte abordari practice care va vor ajuta sa faceti primii pasi.

    • Germania perfectiunii. O chestie de eticheta

      „Cand un functionar public german iti spune «nu sunt indreptatit sa va raspund la aceasta intrebare», nu o face din dispret sau lene, ci pentru ca, undeva, intr-un trecut oarecare, un alt individ - situat pe acelasi nivel - a dat un raspuns care s-a dovedit a nu fi 100% corect si, ca atare, a platit pentru neglijenta in serviciu”, scrie, pe blogul personal, Cristian Stefanescu, jurnalist la redactia romana a Deutsche Welle.

    • O politica de blogging

      Sunt trei ani de cand blogurile de companie au devenit un fenomen și in Romania. In acest interval, aproape ca s-a scris mai mult despre ele decat au fost folosite ca instrument de marketing. Lucrurile stau astfel, in mare parte, pentru ca a fost prezentat ca un panaceu, ca o solutie la orice și la toate problemele de comunicare ale unei companii.

    • Vorbele circula. Mai ales online!

      Nu am ales sa scriu despre comunicarea online pentru ca este "la moda", nici pentru a incerca sa conving pe cineva ca asa va arata viitorul. Haideti sa facem un simplu exercitiu de observatie: in timp ce alte tipuri de promovare costa mult, promovarea prin intermediul Internetului se poate realiza cu costuri minime, cu o investitie initiala modica sau, uneori, chiar gratuit.

    • Blogul lui Butunoiu

      Specialistul in consultanta de resurse umane, George Butunoiu, si-a lansat, de curand, un blog denumit "Despre manageri, viitori manageri si cei care nu vor deveni niciodata manageri". Lansarea are loc dupa o perioada de testare in care acesta a functionat ca o sectiune interactiva pe site-ul www.georgebutunoiu.com.

Recomandările editorilor