
blog
-
Ai deja o afacere prosperă, ai pus bazele unui mic imperiu, însă ai ajuns într-un punct în care simți că nu progresezi. Nu știi ce trebuie să faci în continuare pentru a crește și a
-
YouTube schimbă politica. Postarea de pe blogul oficial
Din 20 februarie, numărul celor care câştigă din conţinutul plasat se va reduce semnificativ
Dacă până în prezent orice utilizator de YouTube putea face bani dacă avea peste 10.000 de afişări, din 20 februarie americanii schimbă regulile. Pentru a putea câştiga bani din YouTube, utilizatorii vor trebui să aibă 4.000 de ore vizionate în ultimele 12 luni şi 1.000 de abonaţi. -
Mesaj postat pe blogul Google, în legătură cu centrele de date ale gigantului informatic
Gigantul informatic Google a anunțat pe blogul său oficial că este cel mai mare cumpărător de energie regenerabilă la nivel mondial și își va respecta promisiunea asumată în urmă cu câțiva ani ca din 2017 centrele sale de date să fie alimentate doar din surse cu energie regenerabilă, scrie BBC News în ediția online. -
Blogging: avantaje şi modalităţi de diferenţiere în online
Cristina Bazavan, jurnalist şi blogger, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei în Afaceri în București, marţi, 20 octombrie 2015, ora 19:00, la Ernst & Young Bucharest Tower Center. Tema evenimentului va fi „Blogging: avantaje şi modalităţi de diferenţiere în online”. -
Trei sfaturi pentru cei care fac blogging, de la antreprenorul Dragos Roua
Dragos Roua, fondatorul Open Connect si Connect Hub, are si un blog pe care scrie despre dezvoltare personala si business, din care castiga aproximativ 1000 de dolari pe luna. Acesta a formulat trei sfaturi de care bloggeri ar trebui sa tina cont si care ii pot ajuta si in alte aspecte ale vietii.
-
Sfaturi pentru o viață incredibilă după vârsta de 30 de ani, primite de la oameni peste 40
Mark Manson este blogger, antreprenor şi scriitor, iar multe dintre temele pe care le abordează se referă la psihologia vieţii moderne, la emoţiile cu care ne confruntăm zilnic în secolul vitezei şi la influenţele sociale şi culturale care se răsfrâng asupra noastră. Mark a făcut un experiment pe blogul său: le-a cerut abonaţilor săi, cititorilor blogului său cu vârste de peste 37 de ani, să spună ce sfaturi şi-ar da lor, cei care au fost atunci când au împlinit 30 de ani. Să împărtăşească din ceea ce au învăţat în această decadă care a trecut peste ei şi ce ar fi dorit să ştie atunci, dacă ar mai fi posibil, pentru a trece cu mai multă linişte, împăcare şi bucurie prin aceşti ani.
-
Blogul te poate ajuta să îți creezi o reputație în mediul online - Video
Luni, 5 august, am discutat la Jurnal de Leadership cu Adela Pârvu, jurnalist și blogger, despre cum poți să îți creezi un blog care să genereze interes și să atragă vizitatori și cum poți obține bani din blogging.
-
Poți face bani din blogging?
Ce este un blogger? Cum să îți faci un blog care să stârnească interesul? Și, mai ales, cum să reușești să obții bani din această activitate? Răspunsurile la toate aceste întrebări le vom afla luni, 5 august, în cadrul emisiunii Jurnal de Leadership.
-
Ce bloguri corporate merită să frecventăm
Un blog corporate bine făcut şi frecvent actualizat poate fi o sursă de informaţii foarte bună. Sau o sursă interesantă de entertainment. De asta m-am convins după ce am vizitat lista blogurilor corporate româneşti nominalizate la top corporate blogs 2013, publicată de refresh.ro.
-
Brandul personal și autenticitatea
Am început anul facilitând discuții de grup pe o temă extrem de interesantă pentru mine - Branding Personal. Am avut nenumărate conversații pe marginea acestui subiect și am fost pusă în fața unor întrebări deloc ușoare:
-
China cenzurează blogosfera
Sina Weibo şi Tencent QQ, cele mai mari două servicii de microblogging din China, au suspendat sâmbătă capacitatea utilizitorilor de a posta comentarii, pentru a lupta împotriva răspândirii "zvonurilor".
-
Cum să te transformi dintr-un antreprenor într-un idol în cinci paşi
Afaceriştii care reuşesc să fie recunoscuţi ca experţi în domeniul în care activează au un avantaj hotărâtor asupra competitorilor lor. Să spunem că aveţi o afacere în domeniul designului peisagistic, iar competotorii dvs. oferă proiecte de o calitatea foarte apropiată. Dar, spre deosebire de competitori, care se bazează pe anunţurile din pagini aurii, dvs. sunteţi ceva mai cunoscut în comunitate, tocmai pentru că aţi lucrat mult timp la propria imagine.
-
Tudor Totolici: “Mediocritatea nu mai este o salvare” - sau un alt fel de manifest
În trecut un job mediocru, la care te duceai zilnic, pe care îl tratai cu mediocritate și unde făceai o treabă un pic mai mult decât mediocră era salvarea. Salvarea din mediocritate. Are sens? Ani la rând am fost învățați că dacă muncim și avem un job stabil, dacă nu facem schimbări bruște în viața profesională, succesul e asigurat.
-
Ce va insemna sa fii ziarist in 2020?
Evolutia presei trezeste interesul multor specialisti in comunicare, dar prea putin se vorbeste despre joburile viitorului, legate de noile specialitati prilejuite de dezvoltarile tehnologice si sociale.
-
7 pasi pentru o identitate online in 2011
Crearea unui brand personal online necesita mult efort si perseverenta. Cum mediul este permisiv, numarul celor care incearca „marea cu degetul“ este imens. Diferentierea se face in timp, cu rabdare si tenacitate. Daca pana acum nu v-a preocupat acest domeniu, iata sapte abordari practice care va vor ajuta sa faceti primii pasi.
-
Germania perfectiunii. O chestie de eticheta
„Cand un functionar public german iti spune «nu sunt indreptatit sa va raspund la aceasta intrebare», nu o face din dispret sau lene, ci pentru ca, undeva, intr-un trecut oarecare, un alt individ - situat pe acelasi nivel - a dat un raspuns care s-a dovedit a nu fi 100% corect si, ca atare, a platit pentru neglijenta in serviciu”, scrie, pe blogul personal, Cristian Stefanescu, jurnalist la redactia romana a Deutsche Welle.
-
O politica de blogging
Sunt trei ani de cand blogurile de companie au devenit un fenomen și in Romania. In acest interval, aproape ca s-a scris mai mult despre ele decat au fost folosite ca instrument de marketing. Lucrurile stau astfel, in mare parte, pentru ca a fost prezentat ca un panaceu, ca o solutie la orice și la toate problemele de comunicare ale unei companii.
-
Vorbele circula. Mai ales online!
Nu am ales sa scriu despre comunicarea online pentru ca este "la moda", nici pentru a incerca sa conving pe cineva ca asa va arata viitorul. Haideti sa facem un simplu exercitiu de observatie: in timp ce alte tipuri de promovare costa mult, promovarea prin intermediul Internetului se poate realiza cu costuri minime, cu o investitie initiala modica sau, uneori, chiar gratuit.
-
Blogul lui Butunoiu
Specialistul in consultanta de resurse umane, George Butunoiu, si-a lansat, de curand, un blog denumit "Despre manageri, viitori manageri si cei care nu vor deveni niciodata manageri". Lansarea are loc dupa o perioada de testare in care acesta a functionat ca o sectiune interactiva pe site-ul www.georgebutunoiu.com.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...