„Am investit într-un start-up care a crescut și a devenit o companie profitabilă. Acum este momentul să reiau ciclul, să investesc în noi companii aflate la început. Am decis, împreună cu partenerii, să nu dezvăluim public valoarea tranzacției. Pot să vă confirm că, din punctul meu de vedere, este un exit de succes - am realizat un profit de peste 100% în urma acestei investiții“, spune Mugur Frunzetti.
Frunzetti este cunoscut în piață ca investitor cu apetit pentru start-up-uri. A investit în industria alimentară, în muzică, în retail, în asigurări, în ecommerce, în publishing etc. Din toate afacerile se pare că a ieșit la momentul potrivit.
România, o piață prea mică și care merge într-o direcție greșită
„Aș spune că investesc în oameni cu potențial și ambiție, pentru că idei sunt nelimitate, resurse financiare găsim, problema sunt oamenii care să fie pregătiți să ducă la bun sfârșit un proiect. Majoritatea tinerilor antreprenori cred că o să devină «patroni» și vor munci alții pentru ei, realitatea fiind însă că ei vor munci câte 12-14-16 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, mulți ani de acum înainte, dacă vor să reușească. Ca domenii sunt interesat de tehnologie, de ecommerce și de zona financiară. Și mă focusez 99% pe piața externă. România este încă o piață prea mică și care merge, din păcate, într-o direcție greșită (ca economie și ca societate)”, spune Mugur Frunzetti.
Mugur Frunzetti a investit 500.000 euro în Retargeting.biz, start-up de tehnologie fondat în 2013 de tânărul antreprenor Rareș Bănescu. Frunzetti este foarte mândru de evoluția companiei și consideră că este momentul oportun pentru exit.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința