Cea de-a XXIII-a ediție a Romanian PR Award, cea mai importantă competiție dedicată excelenței în comunicare din România, și-a anunțat câștigătorii în cadrul galei desfășurate aseară la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Evenimentul a reunit sute de profesioniști din industrie și un juriu internațional cu membri din 22 de țări.

GOLIN, „Agenția de PR a Anului”

Trofeul „Agenția de PR a Anului” a revenit GOLIN și a recompensat performanțele echipei pe parcursul ultimului an.

Cu ocazia primirii premiului, Cristina Butunoi, Executive Director Golin, a subliniat importanța comunicării într-o ediție dedicată dialogului:„Cred că, dincolo de campanii și rezultate de business, comunicarea creează punți: între organizații și comunitățile lor, între generații, între oameni cu valori sau convingeri diferite, între business și societate, între cifre și emoții. Mă bucur cu atât mai mult să primim acest premiu într-o ediție Romanian PR Award dedicată dialogului. Le mulțumesc colegilor mei pentru acest rezultat, clienților și partenerilor că împreună am construit, prin comunicare, punți care rămân și după ce luminile festivalului se sting”.

Premii pentru excelență în PR

  • „PR In-house Team of the Year”: echipa Raiffeisen Bank

  • „Small Consultancy of the Year”: SHOW *the agency

  • „PR Innovator of the Year”, susținut de BRD Groupe Société Générale: Organizația Salvați Copiii & GOLIN pentru campania „Let's Play Fair!”

  • „Best Use of PR Measurement & Evaluation”, oferit de Raiffeisen Bank: Orange & GRF+ pentru programul „Via Transilvanica in one day”

Romanian PR Award XXIII a fost jurizat de profesioniști din 22 de țări. Lista câștigătorilor acoperă o gamă extinsă de categorii – de la Corporate Communication, Brand PR și Digital PR, până la sustenabilitate, cultură, sector medical și inovație tehnologică.

Câteva dintre campaniile premiate cu Golden Award for Excellence:

  • McDonald's & The M Works – „Grant my passion” (Corporate Communication)

  • Storia (OLX Group) & MSL The Practice – „The Perfect Neighborhood” (Brand PR)

  • FactoryLab & Raiffeisen Bank – „The smallest showroom in the World” (Brand PR – New products)

  • LIDL & GOLIN – „LIDL Freshmarket” (Crisis Management)

  • ING Bank – „Scam Donuts” (Digital PR & AI)

  • Avon & OXYGEN – „Avon Ultra Lipstick” (Social Media)

  • Universitatea Politehnică Timișoara – „Tech Talks by UPT” (Employer Branding)

  • Canon & Antipa – „World Unseen” (Inclusive Communication)

  • BCR & GRF+ – „ZBOR - Romania's largest youth ecosystem” (Sustainability & ESG)

  • Freshful by eMAG – „Verde cu Freshful” (Environmental communication)

  • Provident & GMP&U – „The Invisibles” (Media Relations)

  • Asociația SOS Infertilitatea & Declic – „Regaining the Funding for the Romanian National IVF Program” (Public Affairs)

  • Organizația Salvați Copiii & GOLIN – „Let's Play Fair!” (NGOs & Sport & Entertainment)

  • UN Women Moldova & Unbox Communication – „Do you see me? Believe me. Stand by me.” (Public sector communication)

  • MEDLIFE & GOLIN – „Escape (from the past) Room” (Medical sector)

  • A.R.T. Fusion – „Horror Vacui” (Culture & Art)

  • Enroush & Line Agency – „Spune-i pe nume” (Fashion & Lifestyle)

Lista completă a finaliștilor și câștigătorilor a fost publicată pe site-ul oficial al competiției.

Ajuns la cea de-a 23-a ediție, Romanian PR Award este cel mai important eveniment de recunoaștere a excelenței în relații publice din România. De la înființare, competiția a crescut odată cu industria locală de PR și a atras an de an un număr impresionant de concurenți, campanii inovatoare și profesioniști de top.

Evenimentul este organizat de Forum for International Communications, fundația care din 2003 promovează standardele etice și profesionale în domeniul comunicării și care a lansat, în 2009, portalul PR Romania—una dintre cele mai apreciate publicații europene de profil.