Trendyol, unul dintre cele mai mari marketplace-uri online internaționale, anunță integrarea Carrefour pe platforma sa, oferă clienților din întreaga țară acces rapid la mii de produse direct prin aplicație, indiferent de locația magazinului fizic.

Prin această colaborare, consumatorii pot comanda online o gamă largă de produse Carrefour, care acoperă peste 200 de categorii, inclusiv detergenți, articole pentru copii și bebeluși, cafea, produse de îngrijire personală și beauty, produse pentru curățenia locuinței, articole pentru animale de companie, jucării și electrocasnice mici.

Parteneriatul cu Carrefour marchează un pas important în consolidarea prezenței Trendyol pe piața locală. România este o piață-cheie pentru noi, iar această colaborare le oferă clienților acces rapid și convenabil la produse, la aceleași prețuri ca în magazine. Carrefour este un retailer de top în România și suntem încântați să facem gama sa disponibilă pe platforma noastră”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol.

Strategia omnichannel a Carrefour

Potrivit lui Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce Carrefour România, parteneriatul cu Trendyol sprijină strategia omnichannel a companiei. „Ne asumăm să inovăm constant și să răspundem nevoilor clienților, fie că aceștia aleg să comande online sau să vină în magazin. Lansăm acest proiect cu o selecție de produse de bază, în care mărcile proprii Carrefour au o pondere semnificativă, acoperind electrocasnice, articole pentru îngrijire personală și a casei, produse de băcănie și hrană pentru animale. Astfel, românii au acces rapid la produsele necesare zilnic, cu un bun raport calitate-preț”, a explicat Horhoianu.

Toate comenzile Carrefour de pe Trendyol sunt livrate la nivel național prin FAN Courier, cu termen de livrare de aproximativ 72 de ore. În perioada următoare, selecția va fi extinsă pentru a include electronice pentru casă, electronice de larg consum și articole pentru grădină. Pentru a marca lansarea, Trendyol oferă reduceri zilnice la o selecție de produse prin funcția Flash Deals din aplicație.

Trendyol susține afacerile locale

De la decembrie 2024, Trendyol a accelerat integrarea a mii de afaceri locale în marketplace, inclusiv întreprinderi mici și mijlocii. Platforma le oferă acestora acces la o bază largă de clienți, sprijin pentru marketing și promovare, instrumente de analiză a datelor și soluții logistice optimizate.

Trendyol, fondat la Istanbul în 2010, este primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic la nivel global, conectând peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai mult de 40 de milioane de clienți.