
Astfel, a revenit în GW în ianuarie 2018 pe un post de coordonator comunicare, având în subordine și departamentul administrativ, iar în iunie a devenit manager de marketing & comunicare, păstrând în continuare și coordonarea departamentului administrativ. „Evident, atât revenirea cât și creșterea în funcție mi-au adus beneficii financiare. Însă cele mai importante beneficii pentru mine sunt cele care nu pot fi cuantificate, și anume: faptul că îmi place cu adevărat jobul meu, îmi place echipa cu care lucrez și faptul că nu există zi în care să nu învăț ceva nou de la cei cu care interacționez. Iar provocările nu întârzie niciodată să apară“, spune Georgiana. Crede că felul său de a fi s-a pliat foarte bine pe valorile acestei organizații, pe modul în care funcționează compania. Ea spune că în GW sunt apreciate persoanele care pot lucra independent, au idei şi preiau inițiativa, sunt proactive şi nu au nevoie de micromanagement. „Apreciem, încurajăm și recunoaștem persoane care își doresc să livreze și care nu se mulțumesc cu orice sau oricum. Faptul că deja cunoșteam specificul companiei, colectivul, dar și experiența acumulată au contat mai mult ca sigur în decizia de a mă aduce înapoi“, spune Georgiana. Privind în urmă, cum vede ea această experiență a plecării și reîntoarcerii? „Nu regret faptul că am făcut această schimbare, este evident că m-a ajutat să mă dezvolt, orice experiență este un proces de învățare. Așadar, încurajez întotdeauna oamenii să experimenteze, să iasă din zona de confort, să se descopere pe ei în acest proces și să privească spre fața frumoasă a schimbării. Aceea este evoluția“, spune Georgiana. Am fost curios să aflu cum vede ea ideea de loialitate față de o companie, dacă măsoară loialitatea în numărul de ani petrecuți în companie sau dacă alte aspecte contează mai mult. „Cred că loialitatea are sens atunci când ești apreciat la locul de muncă, când jobul îți aduce satisfacții și când ai oportunități reale de dezvoltare. Când colectivul îți este prielnic și există obiective clare de business. Pe de altă parte, ca în orice relație, pentru companie loialitatea angajatului este de dorit atunci când acesta este dornic să învețe, să progreseze și să inoveze. O relație bună este aceea care funcționează în ambele direcții, în care există reciprocitate“, încheie Georgiana. Citește AICI prima parte a seriei despre angajații bumerang din România.

Foto articol: Raphael Schaller / Unsplash