Implicarea și fericirea angajaților trebuie să rămână în permanență o prioritate pentru orice business, indiferent de domeniul de activitate. Deși salariul poate fi foarte determinant în această ecuație, arată un studiu realizat de SAP în 2014, și alte lucruri contează foarte mult pentru angajați. Boston Consulting Group a realizat un sondaj de opinie printre 200.000 de angajați din toată lumea pentru a identifica cele mai importante lucruri care pot determina fericirea la locul de muncă.8 cei mai importanți factori ca angajații să fie mai fericiți la locul de muncă
Serviciile financiare
Banii vorbesc și contează extrem de mult la orice loc de muncă, de aceea orice business trebuie să aibă mereu în vedere pachete financiare atractive pentru angajați. De asemenea, contează enorm și serviciile bancare pe care o firmă le oferă alături de bani. În România, servicii precuminternet banking de la BCR ajută la creșterea siguranței financiare a angajaților, prin garanția siguranței tranzacțiilor și accesibilitatea și controlul complet asupra veniturilor, asigurând plata mai ușoară a facturilor lunare la utilități.
Să se simtă apreciați la locul de muncă
Feedbackul primit din partea managerilor poate contribui enorm la starea de spirit și la nivelul de implicare al unui angajat, cu o singură condiție, în care concluziile sunt argumentate pornind de la date. Atunci când există o evaluare continuă, corectă, iar rezultatele pozitive sunt răsplătite, un angajat va fi și mai motivat să progreseze.
Relațiile bune cu colegii
Un colectiv puternic înseamnă o firmă puternică, iar orice management ar trebui să se asigure că are în spate o echipă. Individual, orice angajat care simte că face parte dintr-un grup unit va fi mai motivat și mai implicat în activitatea sa.
Echilibrul între viața de la birou și cea personală
Unele locuri de muncă pot fi extrem de solicitante, atât din punct de vedere al nivelului de stres, cât și din punct de vedere al timpului petrecut la birou. Există însă o linie extrem de sensibilă în această privință, aceea în care angajatul riscă să simtă că nu mai are timp pentru sine și pentru familia sa, din cauza presiunii locului de muncă. În acest fel, satisfacția va scădea considerabil, iar unii angajați vor avea chiar tendința să își caute alte oportunități.
Stabilitatea financiară a firmei
Un business stabil și puternic va oferi și angajaților echilibru și capacitate de concentrare mai mare. Stabilitatea îi va încuraja să-și facă planuri pe termen lung și să devină mai ambițioși pentru a deveni mai valoroși în arhitectura firmei.
Posibilitatea de dezvoltare
Și pentru că am ajuns la arhitectura firmei, posibilitatea de dezvoltare este un factor foarte apreciat de către angajați. Traininguri, workshopuri, toate acestea pot fi unelte foarte eficiente în ajutarea angajaților să treacă la nivelul următor din punct de vedere profesional, chiar în interiorul firmei.7 . Diversificarea activitățiiPosibilitatea de a învăța lucruri noi poate duce chiar și la o nouă direcție profesională în cazul unor angajați, iar un business nu trebuie să se teamă de acest lucru. Diversificarea activității pentru unele persoane mai ambițioase poate fi un mare avantaj. Altfel, riscul cel mare pentru o firmă ar fi să piardă unii angajați care se plictisesc făcând mereu același lucru.
Valorile companiei
Dincolo de banii pe care îi încasează lunar, mulți angajați caută să se regăsească în valorile unei companii. Dacă salariul înseamnă stabilitate, valorile companiei aduc un plus de motivare personală.Sursă foto: Shutterstock / Copyright: Roman Samborskyi
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile.
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare.
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă.
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.