In ultimele 12 luni, 10% din organizatiile din TMT si-au majorat cu peste 10% bugetele destinate securizarii informatiei, in timp ce 36% au marit aceste fonduri cu pana la 10%. In paralel, a scazut considerabil numarul companiilor care si-au redus aceste bugete, de la 32% in 2009, la 23% anul acesta. Dupa initiativele de reducere a costurilor, companiile din industriile TMT incep sa isi reia investitiile in securitatea informatiei, anticipand redresarea economica. Studiul s-a realizat in aproape 150 de organizatii de profil din lumea intreaga. Romania a participat pentru prima data la studiu, cu 10 companii.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.
Leadership
-
Articol susținut de DAAS EPTA RomaniaDaniel Șanta, directorul Brașov Running Festival: Nu avem cum să ne dezvoltăm ca societate fără sport și fără cultură
După pandemie, când a aflat, dintr-un clip al unei firme de echipament sportiv, că generația copiilor de acum e prima generație care are o speranță de viață mai mică decât cea a părinților lor, a simțit că trebuie să contribuie la schimbare. -
Liderul care unește oameni și dezvoltă afaceri | Podcast CARIERE - Jurnal de leadership: Danor Ionescu, CEO Pall-Ex România
O călătorie care unește kilometri, oameni și mașini – dar și o lecție de business care începe simplu: când drumul nu există, îl construiești. -
Poveste de brand: De la ce vine numele Sephora
Numele Sephora este, în sine, o declarație despre frumusețe. El derivă din grecescul séphos – „frumusețe, eleganță” – și din numele biblic Zipporah (Sepphōra), soția lui Moise, descrisă în scrierile vechi ca fiind o femeie remarcabil de frumoasă. -
Cele mai frumoase Târguri de Crăciun din România. În ce perioadă poți să le vizitezi
Sărbătorile de iarnă transformă orașele României într-un spectacol de lumină, culoare și tradiție. Târgurile de Crăciun devin puncte de atracție pentru localnici și turiști deopotrivă și oferă o combinație perfectă între tradiții vechi, delicii gastronomice și atmosferă festivă.