work
-
A sfidat imposibilul și s‑a aruncat în viață cu un curaj aproape nebun. Cu mâinile goale, pe un teren necunoscut și ostil. Fără sprijin, fără diplomă, fără bani. Doar cu încăpățânarea de a nu rămâne acolo unde soarta părea că îl condamnă. -
Cum aduni într-un singur loc toate răspunsurile tale standard la întrebări repetitive
Indiferent de rolul tău, dacă lucrezi cu colegi, clienți sau colaboratori, sigur există câteva întrebări care reapar constant. De la „Când putem programa un call?” până la „Poți să-mi trimiți din nou linkul ăla?”, fiecare -
Cum să te îmbraci bine fără să cheltuiești o avere
Succesul ține de foarte multe ori de aparențe. Știi bine acest lucru și te întrebi cum îți poți învinge adversarul, care se face remarcat imediat ce intră într-o încăpere, mai ales datorită stilului său vestimentar -
Ești șef tânăr, proaspăt promovat. Ce faci?
E oficial de-acum – generația Y cucerește pozițiile manageriale într-un ritm rapid și susținut, mai iute decât au fost promovate alte generații înaintea lor. Ce înseamnă asta pentru leadership-ul din organizațiile nostre? Să vedem! -
„Everything you say can be used against you!”
You definitely recognize this statement from movies, it is used by police officers when they arrest someone. In fact, they reveal a general truth. Whether you work in marketing, sales, training, human resources, public relations, design or any other domain, everything you say can be used against you or in your favor. Efficient communication became an asset for the today’s professionals. From the persons who have similar results at their workplace, those who know how to communicate their results are more successful and have more opportunities. In other words, communication also influences your future results. For example, if you say that you are a person who respects deadlines, this statement will mobilize you at every new project so as to fit within the deadlines.
-
The 50 New Rules of Work
The global economy is in a state of acute disruption. Competition has never been more fierce. Consumers have never been so well-informed and loudly demanding. And what worked yesterday just might be obsolete today.
-
La birou, prin teleprezenta (Video)
Tot mai multe companii inteleg avantajele sistemului „work from home”. Angajatilor li se pare grozav sa lucreze stand confortabil pe propriile canapele. Motivele de bucurie ale firmelor provin din zona reducerii cheltuielilor. Prin serviciile de teleprezenta, dezavantajul comunicarii si interactivitatii limitate dintre colegi tine de trecut.
-
Working More for the Same Pay
Some companies have reassigned the tasks of the employees who were laid off, others are going through internal reorganizing, they reset their priorities and responsibilities. In other words, positions are changing within organizations, in the benefit or in the detriment of the employees.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.