vocatie
-
Și-a împachetat întreaga viață în cutii, și-a strâns în bagaj toate visurile și aspirațiile, și-a luat familia, inclusiv câinele, și a traversat o jumătate de lume. Destinația: Ecuador. Se întâmpla la începutul acestui an și, -
Un business creat cu vocație
Generator și creator de realitate prin vocație, mamă și soție, entuziastă, optimistă, Cristina Timiș a pornit, în 1990, alături de soțul ei, pe drumul antreprenoriatului. Au fondat împreună, în 1992, Cris-Tim, astăzi devenit un grup -
Un amplu proiect sociocultural: Cine îi inspiră pe tineri azi?
Cine le insuflă tinerilor dorinţa de a...face ceva cu viaţa lor? Cine le asigură acele momente revelatorii, care le ghidează apoi paşii înspre obiectivele personale şi profesionale care li se „potrivesc”? -
Cariera copilului tău: Rolul de părinte e să fii lângă el, nu în locul lui. El face alegerea, tu îl susții
Avem o vocație – sau mai multe chiar. Cum le identificăm? Și când? Ideal ar fi să ne dăm seama de ce suntem capabili să facem în viață în prima tinerețe, dar realitatea e foarte diferită în lumea noastră. „Consilierea vocațională în școală e un MARE MINUS al sistemului de educație”, ne spune Cristina Drăgulin, psiholog clinician. Există teste care se fac la noi – nu în școală, ci de către psihologi, la cerere –, dar ele nu sunt etalonate pe populația românească. Se lucrează cu ele pe etaloanele din străinătate, spune specialistul. Așa că părinții preiau pe umerii lor și această datorie, pe termen lung, bazându-se în primul rând pe intuiție. -
Radio know-how la Bucureşti
Cine vrea să-şi descopere o nouă vocaţie o poate face în primăvara asta. Trebuie doar să participe la Ateliere ’LibeRadio. -
Cum să-ți descoperi vocația și să faci bani din ea!
Dragoș Nicolaescu a avut o mulțime de pasiuni când era copil. La început, pentru cărți de science-fiction. A citit tot ce găsea science-fiction în biblioteca tatălui, a tuturor prietenilor săi, a cunoscuților, a ajuns la Biblioteca Națională din Craiova și a citit tot ce exista în acest domeniu. Avea „o foame nestăpânită de science-fiction.”
-
Ai ceva de spus? Vrei sa înveți ceva pe cineva?
incubator107, proiectul Asociației Macaz, este locul în care oricine poate învăța pe oricine. În jurul proiectul s-a creat o comunitate care crede în vocație, generozitate și educație non-formală. Din 2011, îi încurajează tinerii să își împărtășească pasiunile prin ateliere zilnice și din 2012 îi și îi ajută să-și transforme pasiunea într-un mod de viață, prin programul anual Dă-ți demisia! Scopul programului nu este demisia, ci descoperirea potențialului și urmarea vocației.
-
Tu ai un job, o cariera sau o vocatie? Sau... ce ne invata stiinta despre munca cu sens
Alina munceste de luni pana vineri, de la 9:00 la 18:00, intr-un birou. Principala ei motivatie este sa castige suficienti bani pentru a putea „trai” dupa serviciu – isi foloseste banii pentru a-si finanta hobbyul – pictura, si pentru a-si permite mici bucurii – iesiri cu prietenii, scurte plecari la munte in weekend si, o data pe an, un concediu in strainatate.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.