
Alexandrion lansează, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, o ediţie specială de vinuri
Toate cele
Vinurile argentiniene Trapiche, aduse pe piaţa din România de Halewood Wines, au primit șase medalii de aur şi una de argint în cadrul prestigioasei competiţii de profil din Germania, Mundus Vini International Wine Award.
Sunt marci romanesti care de-a lungul timpului au castigat notorietate si premii internationale. Altele au fost preluate cu bani grei de companii straine. Dar cele la care facem referire sunt marci cunoscute inca de pe vremea bunicilor, care s-au pastrat in portofoliul afaceristilor romani. Cum au rezistat pe piata? Prin calitatea „ingredientelor“ care au ramas neschimbate.
Pasiune. Vin. Traditie. Trei cuvinte ce caracterizeaza un business nobil. A crea o licoare care sa ajunga pe buzele tuturor nu e un lucru simplu. De altfel, n-a fost niciodata. Insa un lucru facut din pasiune, reinviat in timpurile noastre, strange traditia si spiritul familiei Basilescu intr-un pahar de vin.
In acest an, piata vinurilor va inregistra o scadere de pana la 10%, din cauza tendintei in crestere a consumatorilor romani de a cumpara vinuri mai ieftine, e de parere Dan Muntean, director general la Cramele Halewood. Potrivit acestuia, 70% dintre romani prefera vinurile albe.