Skip to main content

tinuta

    • Cum să te îmbraci la petrecerea de Crăciun a companiei

      Pregătiri pentru petrecerea corporate de Crăciun? E timpul să te gândeşti şi tu la ce ţinută vei îmbrăca la una dintre cele mai importante petreceri de la birou. Astfel, îţi venim în ajutor cu câteva sfaturi şi exemple de ţinute din care te poţi inspira, pentru un rezultat spectaculos garantat. 
    • Nu mai este un mister, dar…Tu cu ce te îmbraci la birou?

      Fie că lucrezi într-o corporație, agenție sau redacție, modul în care te îmbraci în timpul programului exprimă foarte multe despre tine și doza de profesionalism care te caracterizează. Micile detalii pot fi salvatoare sau, dimpotrivă, astfel că trebuie să ai mare grijă la felul în care te îmbraci. 
    • 3 sfaturi pentru un personal branding puternic

      „Vestimentația este un limbaj universal, instant. Ceea ce porți reflectă modul în care te prezinți lumii, mai ales în ziua de astăzi, când contactul uman are loc foarte rapid”, spunea Miuccia Prada.
      Personal brandingul reflectă cel mai bine cine ești, ce dorești și ce faci. Prin urmare, „moda” este un business tool extrem de util, mai ales la un interviu de angajare.
      Chiar dacă respecți un dress code, stilul personal trebuie să se reflecte în ținută, altfel, toți am fi trași la Xerox. Revista CARIERE îți prezintă 3 trucuri prin care te poți pune mai mult în valoare la un interviu. 
    • Cum îţi afectează munca îmbrăcămintea pe care o porţi la serviciu

      Îmbrăcămintea pe care o porţi la serviciu îţi modifică modul de funcţionare a creierului şi, implicit, munca. Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Columbia şi Universitatea de Stat California din Northridge, arătat că îmbrăcămintea are un impact semnificativ asupra tipurilor de procese cognitive. Cu cât ţinuta este mai formală, cu atât procesul cognitiv al persoanei în cauză devine mai abstract.
    • De Sărbători alege stilul tău natural!

      Sărbătorile sunt momentul acela din an când ne găsim timp pentru familie și prieteni … și pentru noi înșine. Așa că, dacă ești în căutarea unor ținute care să îți pună în valoare feminitatea și să te facă să te simți în largul tău în orice context, aducând totuși o notă sofisticată look-ului tău, cu siguranță stilul Mathilde ți se potrivește!
    • Sunt necesare bunele maniere în business?

      Bunele maniere presupun să adoptați atitudinea adecvată în orice circumstanță, să folosiți corect tacâmul la masă, să purtați o discuție politicoasă și multe altele. În mediul profesional, bunele maniere sunt la fel de importante ca în viața de zi cu zi.

    • Toamnă cu surprize de la YOKKO

      Ne dorim să purtăm la serviciu ţinute care să iasă în evidenţă printr-un detaliu chic. Pe de altă parte, aspirăm şi la ceva sofisticat, care să ne evidenţieze alura, talia sau care să se integreze perfect restului garderobei noastre... 

    • Ghidul de fashion al omului de afaceri

      Ovidiu Buta se scaldă în etichete – de la critic de modă la interfaţă între designeri şi public – şi mulţi îl consideră un guru în materie, deşi jobul lui de facto este acela de fashion director la revista GQ. De aceea, e numai bun să dea sfaturi despre ţinuta autohtonă de business sau să îşi critice concetăţenii pentru că şi-au lăsat imaginea guvernată de zicala „bărbatul trebuie să fie puţin mai frumos ca dracul”.

    • Organizarea garderobei în acest sezon

      Deja e momentul în care suntem din nou expuşi unei adevărate avalanşe de produse noi. De obicei, după ce ne decidem asupra culorii (sau a culorilor) pentru accesoriile noului sezon şi facem primele achiziţii (fie că este vorba de o pereche de pantofi, o geantă sau un sacou nou), toată garderoba noastră se va organiza în jurul acestor piese. 

    • Imaginea profesionala si reputatia

      Prima impresie pe care o cream are o directa influenta asupra nivelului de credibilitate profesionala pe care interlocutorii ne-o atribuie. Cu cat acest nivel de credibilitate este mai ridicat, cu atat creste si autoritatea mesajului pe care dorim sa-l transmitem.

    • Vara vine, regulile raman!

      In fata multitudinii de sfaturi, ultime tendinte si "must have-uri", este tot mai greu de mentinut consistenta si coerenta imaginii corecte a profesionistei de succes.

    • Vara e ca iarna... cand vorbim despre tinuta corecta

      Temperaturile caniculare au sosit, este oficial vara, iar tendinta tuturor este sa opteze pentru haine cat mai sumare si "usoare". Culorile sunt in nuante deschise, iar imprimeurile vesele si multicolore... minunat! Dar ce ne facem cu acea consistenta si coerenta in proiectarea unei imagini profesionale corecte? Cum adaptam regulile despre care am tot vorbit la sezonul cald?

    • Manageri, Est catre Vest

      Tinutele managerilor din tarile Europei Centrale si de Vest sunt din ce in ce mai atent observate de managerii romani, care isi pun tot mai des intrebarea de ce exista diferente atat de vizibile in ceea ce priveste tinuta abordata si cum pot ei sa depaseasca acest lucru.

    • Tinuta pentru INTERVIU

      Fiecare a trecut, la un moment dat, prin unul sau mai multe interviuri. Presiunea este mai mare in aceste ocazii, indiferent de pregatirea profesionala. Atat timp cat participati la un interviu este clar ca doriti o schimbare in statusul actual. Indiferent ca este vorba despre schimbarea locului de munca sau urcarea in ierarhia companiei in care lucrati, presiunea exista. Din pacate, din exces de zel se fac multe greseli in alegerea tinutei pentru interviu.

Recomandările editorilor