
storytelling
-
Povestea unui coleg care a rezolvat o criză în cinci minute. Un moment de improvizație care a salvat un eveniment. O reacție pozitivă de la un partener care a remarcat un detaliu bine gândit. Fiecare
-
Cum să folosești storytelling-ul în comunicarea internă ca să faci mesajele memorabile
Volumul de informații este copleșitor, iar atenția angajaților este din ce în ce mai fragmentată. Comunicarea internă riscă să devină un simplu exercițiu birocratic, lipsit de impact real. Mailuri standardizate, anunțuri seci și mesaje formale -
Care sunt cele mai utile tehnici de storytelling vizual pentru prezentări de impact
O prezentare nu e un transfer de informație, ci un schimb de atenție. Iar atenția, în business, este o resursă rară, scumpă și fragilă. De aceea, în spatele unei prezentări memorabile nu se află doar -
Cum scoți teatrul din instituție și implici publicul? De vorbă cu regizoarea galeză Rhiannon White
Regizoarea galeză Rhiannon White crede că în artă e nevoie de mai mult leadership participativ și co-creare alături de comunități.
Rhiannon White este cofondatoarea și co-directoarea artistică a Common/Wealth, o companie de teatru din Țara -
De ce multe branduri renunță la reclame tradiționale și investesc în storytelling
Reclamele tradiționale nu mai au același impact. De multe ori, publicul le evită, le ignoră sau chiar le percepe ca pe o intruziune în rutina zilnică. Spoturile TV sunt sărite, bannerele online sunt blocate, iar -
Sfaturi pentru reinventarea afacerii în momente de stagnare
Momentele de stagnare, deși adesea percepute ca obstacole, pot deveni adevărate oportunități pentru inovație și creștere, dacă sunt abordate strategic. Este esențial să examinăm în mod atent și obiectiv modelul de afaceri în așa fel -
Promovarea afacerii prin storytelling: Strategia cu impact
Storytelling-ul este o tehnică puternică pentru a crea o conexiune directă cu publicul. Poveștile bine construite, și autentice, ajută companiile să transmită mesaje complexe într-un mod ușor de înțeles și memorabil. Ele pot evidenția valorile -
Ce îți place cel mai mult să faci, ca lider? Inspirație de la Barack Obama
Ce îți place cel mai mult să faci, ca lider? Lui Barack Obama îi place ca în fiecare țară în care se află să organizeze o întâlnire cu tinerii ca să vadă „la ce se -
7 lecții de leaderhip de la Iisus
Ți-ar plăcea să crezi în Dumnezeu? De Crăciun, credința este o bucurie cu care și ateii se pot delecta.
Iisus este un ideal spre care e rentabil să tindem. Așa că, de Crăciun, să ne -
O poveste, patru lecții
Dintr-o carte cu povești, o citesc pe prima. Și cred că este prea simplă, prea detaliată, prea „ușoară” pentru gustul meu.
Dar se pare că nicio poveste nu e prea simplă, și cu siguranță nu -
Conținut, storytelling, influencers și comunități
Există viață în afara social media? Răspunsul diferă, cu siguranță, în funcție de perioada în care ai trăit în afara acestei dimensiuni. Iar diferența între ceea ce vor răspunde un baby boomer și un reprezentant -
5 lecţii esenţiale despre cum să-ţi creşti valoarea brandului prin oameni şi idei
Am fost la evenimentul Influencer Marketing Conference şi am spicuit din toate discuţiile şi prezentările câteva lucruri esenţiale pentru cei care vor să crească valoarea brandului prin oameni şi idei. Lucrurile ce urmează pot fi -
E despre atitudine: Smart-escaladarea noilor frontiere online. Un “exercițiu de storytelling”
Social media a devenit atât de importantă încât nu o poți lăsa doar în seama marketingului. Astfel, “cum e de fapt noua eră social media?”, “care sunt pericolele care <vin peste noi>?". Constituie numai câteva întrebări, la modul general, la care răspunsurile consituie de ceva vreme un excepțional “exercițiu de storytelling”. -
Antreprenoriat şi leadership feminin la Elite Business Women
Peste 100 de femei de afaceri s-au reunit pe 31 iulie, în Mamaia, la Hotel Iaki, la cea de-a treia ediție a Conferinței ELE AU REUȘIT, un eveniment marca Elite Business Women.
-
Raportul Media Recap & Digital Predictions: Anul 2017 va continua să stea sub semnul unor canale digitale cheie
Conținutul video și storytelling-ul au fost principalele tendințe în comunicare care au confirmat anul trecut, urmând ca acestea să fie implementate din ce în ce mai mult de către brandurile din România anul acesta, potrivit Media Recap 2016 & Digital Predictions 2017.
-
Ce fel de povești se spun în organizația ta?
În urmă cu câțiva ani, m-am angajat în sectorul privat. În prima zi, șefa mea mi-a pus în brațe regulamentul intern și mi-a aruncat o privire foarte serioasă, coborându-și ochelarii pe nas: Trebuie să știi pe de rost tot ce scrie acolo, ne-am înțeles? Ia-l acasă dacă vrei, citește-l de mai multe ori și să-l știi ca pe Tatăl Nostru. Simțeam deja cum entuziasmul meu începea să scadă. -
Storytelling, noua comunicare business veche de când lumea
Imaginează-ţi că firma ta are un produs cu aceleaşi caracteristici şi acelaşi preţ pe piaţă ca şi o firmă concurentă. Dar ei vând mai bine. Există posibilitatea ca acea firmă să îşi spună mai bine povestea, crede Andrew Thorp, unul dintre acţionarii companiei de comunicare de afaceri Mojo Your Business. Britanicul, desemnat cel mai bun speaker din Regat în 2014, le-a vorbit participanţilor la cea de-a treia ediţie a Innovation Summit de la Bucureşti despre importanţa storytellingului. Viitorul este storytelling, crede expertul britanic. -
Workshop GRATUIT de storytelling la Școala MediaFEM
Se spune că cea mai scurtă distanţă dintre doi oameni este o poveste. O întâmplare, o situaţie, un crâmpei de viaţă pot fi istorisite în fel şi chip, pot capta atenţia din primele secunde sau te pot pierde ca privitor, ca cititor. Oricine are propria poveste, dar nu oricine o poate spune frumos. Există atât de multe poveşti nescrise care se cer descoperite şi spuse captivant. -
A fost odată ca niciodată… storytelling
Au fost odată ca niciodată… și sunt mai ales în zilele noastre, companii mari care folosesc storytelling ca pe un instrument foarte eficient de leadership. Unele dintre ele au angajați care se ocupă cu colectarea și împărtășirea celor mai importante povești organizaționale, dar există alte companii care își trimit managerii la training pentru a avea storytelling skills, deoarece nu vin cu aceste deprinderi din universități sau programe MBA. Lucrurile merg la un așa nivel încât Procter&Gamble a angajat un regizor de la Hollywood pentru a-i învăța pe manageri cum să conducă mai bine prin storytelling.
-
Povestea firmei Bullet Company S.R.L. - Sau despre cum storytelling-ul face minuni
„A fost odată ca niciodată o prea frumoasă firmă. Firma (unii îi spuneau corporaţie, antrepriză sau mai simplu uzină sau fabrică) era veche, bătrână și foarte cunoscută de toată lumea. Toţi ştiau câte ceva despre Bullet Company S.R.L.: că acum 20 de ani fusese cea mai importantă din domeniul ei, că a fost înfiinţată de un tip foarte sobru și corect pe care îl chema John Bullet, că se ocupa cu crearea de planuri cincinale (pentru alte companii) și că în ultimii ani mulţi plecaseră din aceasta firmă („turnover ridicat de personal”, ar fi spus chiar angajaţii ei care încă rămăseseră).
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...