
Elon Musk, cea mai mediatizată figură a anului 2024, domină categoric spațiul știrilor online
Musk a devenit un fenomen mediatic
Românii sunt pe locul al doilea în topul țărilor care petrec cel mai mult timp online, cu o medie de 18,6 ore petrecute săptămânal pe internet, conform celui mai recent studiu Mediascope. Pe primul loc se clasează ucrainienii, cu 20 de ore petrecute online pe săptămână. Românii sunt urmați în top de turci, cu o medie de 18,3 petrecute pe internet săptămânal.
Springwise.com, un site cu ştiri de business, a realizat un clasament al celor mai bune idei de afaceri din 2012, însă acestea pot fi puse în aplicare cu succes chiar şi anul acesta. Bicicleta de câţiva dolari, ştiri pe paharul de cafea, lampa fără baterii sunt doar câteva dintre businessurile inedite care vă pot aduce câştiguri atractive.
În 2011, agravarea condiţiilor economice din piaţa de media a adus cu sine fenomene specifice – publicaţii închise, disponibilizări, reduceri salariale, conflicte de muncă. Fragilitatea economică a industriei a vulnerabilizat şi mai mult redacţiile. Aflate sub o presiune economică dură, acestea au fost tot mai dispuse la compromisuri, cu grave consecinţe asupra conţinutului editorial, aflat într-o continuă şi accentuată degradare. Calitatea actului de management a lăsat de dorit, managerii de presă nereuşind să găsească soluţii economice de redresare atunci când încasările din publicitate au scăzut, iar investiţiile patronilor au secat.