
sodexo
-
Trăim și muncim într-o lume în continuă schimbare, tocmai de aceea strategia companiei Sodexo este de a se adapta continuu și de a învăța din mers, pentru a oferi angajaților săi o experiență unică și
-
Sodexo cumpără integral afacerea 7card
Sodexo, unul dintre jucătorii de pe piaţa tichetelor de masă din România, va cumpăra integral afacerea 7card, unul dintre cele mai răspândite beneficii extrasalariale acordate angajaților în multinaţionalele prezente pe piaţa românească. -
Sodexo devine acționar majoritar la 7card
Sodexo și-a majorat, până la 60%, pachetul de acțiuni la Benefit Seven, companie care deține serviciul 7card. Tranzacția între cele două companii a fost finalizată pe 17 iulie 2017. Anul trecut, Sodexo a preluat un pachet de 20% din acțiuni. -
Scutirea de impozit stimulează acordarea de tichete cadou
Sodexo România va emite cu 25% mai multe tichete cadou Cadou Pass în intervalul ianuarie – aprilie 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea vine și pe fondul schimbărilor aduse de noul Cod Fiscal la impozitarea acestui beneficiu. -
S-a dat startul programului „Tichete sociale pentru grădiniță”
Tichetele sociale pentru grădiniță sunt acordate familiilor dezavantajate, de primăriile de care acestea aparțin, în baza Legii nr. 248/2015 și a HG 15/2016. -
Cum vede angajatul român calitatea propriei vieţi
Pentru 80% dintre angajații români, Calitatea Vieții este asociată cu o stare bună de sănătate, în timp ce familia și prietenii, precum și stabilitatea financiară contribuie la îmbunătățirea vieții pentru 76%, respectiv 73% dintre aceștia, se arată în cel mai recent studiu al Sodexo. -
Suntem obezi, dar angajatul român spune că are grijă ce mănâncă
Nutriția câștigă o importanță majoră în viaţa angajaţilor români, 81% dintre respondenți declarând că sunt atenți la ce mănâncă și cu numai 4% care asociază nutriția cu o dietă de slăbit, se arată în cel mai recent studiu Sodexo. -
CSR: strategie de business pe termen lung
CSR-ul, ca program separat în strategia de business, a fost adoptat de compania Sodexo în toate subsidiarele din lume, inclusiv în România, din anul 2009. Programul, numit „Better Tomorrow Plan”, are iniţiative în toate ariile activităţii de responsabilitate socială. -
Copiii din clasele 0-IV vor învăța la școală ce înseamnă alimentația sănătoasă
500 de elevi din clasele 0-IV ai Școlii Generale nr. 307 din București vor primi zilnic câte un măr și vor participa la ore speciale de educație în nutriție susținute în școală de către un medic nutriționist. Acțiunea face parte din programul educațional „Ghidul de Nutriție”. „Un măr pe zi”este prima acțiune din programul național de educație pentru nutriție dedicat copiilor care va include ore de educație în nutriție, precum și editarea și distribuirea în școlile din România a „Ghidului de Nutriție”, desfășurat de Hainner în parteneriat cu Asociația STOP Hunger și Sodexo. -
8 din 10 studenti isi doresc o diploma de licenta pentru a obtine un loc de munca mai bun in viitor
A invata reprezinta principala prioritate pentru majoritatea studentilor in 2014, potrivit studiului Sodexo Universitary Lifestyle, editia de anul acesta. Ce mai releva studiul este faptul ca studentii sunt preocupati sa gaseasca echilibrul intre viata academica, sociala si obligatiile de serviciu, dar si altele.
-
Cardurile de masă și tichetele îi vor răsplăti în plus pe angajații care lucrează în ture ce depășesc 8 ore/zi
Potrivit normelor de aplicare pentru tichetele electronice publicate de Ministerul Finanțelor Publice, în cazul în care un angajat lucrează în ture și timpul de lucru este mai mare de 8 ore/zi, numărul de tichete de masă (indiferent de suportul pe care sunt emise: hârtie sau electronic) la care are dreptul pe lună se calculează adunând numărul de ore lucrate și împărțind la 8 valoarea obținută.
-
Coșurile cadou de Paşte, o variantă de fidelizare a angajaților
În fiecare an observăm că de sărbători suntem din ce în ce mai ocupaţi şi nu mai avem timp să facem prăjituri şi alte preparate în casă. Această tendință a fost observată și de angajatori care încearcă să vină în ajutorul salariaților cu diverse soluții care să aibă un dublu efect: oferirea de preparate nelipsite de sărbători și fidelizarea angajaților.
-
Numai 20% din beneficiarii tichetelor de vacanţă le folosesc în agenţiile de turism
Compania Sodexo Soluţii pentru Motivare, jucător de top pe piaţa românească a tichetelor, a identificat, în urma unei analize derulate în intervalul decembrie 2011 – decembrie 2012, principalele tendinţe în acordarea şi utilizarea tichetelor de vacanţă.
-
Microîntreprinderile sunt cele mai dinamice companii în acordarea tichetelor de masă
În condiţiile economice actuale, regimul fiscal atractiv, la care se adaugă beneficii precum loializarea angajaţilor şi îmbunătăţirea climatului social din companii transformă tichetele de masă într-un instrument pe care managerii îl pot folosi pentru a-şi motiva angajaţii şi, în egală măsură, pentru reduce cheltuielile.
-
Sodexo: 2 milioane de angajati si familiile lor vor fi afectati de impozitarea tichetelor
Proiectul de modificare a Codului Fiscal prin impozitarea tichetelor de masa, cadou, de vacanta, de cresa va detarmina scaderea cu 33% puterea de cumparare a peste 2 milioane de angajati si va duce la disponibilizarea a 27.000 de romani, afirma reprezentantii Sodexo.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...