
scoli
-
Digitalizarea educației din România este privită cu un optimism tot mai mare. Conform unui nou studiu realizat de Ipsos pentru Edge Institute, 72% dintre români cred că utilizarea mai intensă a tehnologiei digitale în școli
-
HumanKind - program pentru integrarea educației socio-emoționale în școlile din România
Asociația pentru Valori în Educație (AVE) lansează HumanKind, programul de educație socio-emoțională – SEL, prin intermediul căruia cadrele didactice vor fi formate să susțină elevii în dezvoltarea optimă a abilităților socio-emoționale. Programul demarează cu un -
Bucureștenii, printre cei mai nemulţumiţi europeni de şcolile din oraşul lor
Aproape jumătate (48%) dintre locuitorii Bucureştiului sunt nemulţumiţi de şcolile şi de facilităţile de educaţie din oraşul lor, arată datele publicate de Eurostat pe baza unui sondaj care a cuprins 24 de capitale din Uniunea -
Care este impactul şcolilor şi programelor educaţionale susţinute de companii? Viitorul recrutării (II)
Numărul programelor educaționale, al școlilor susținute de firme crește de la an la an. Tot mai des vedem știri despre şcoli în care firmele își formează câte-o clasă de specialiști. Care este impactul acestora? Ce efecte au pe termen lung? -
Școli de weekend pentru etnicii maghiari din străinătate
Guvernul ungar acordă o importanţă deosebită susţinerii şcolilor de weekend pentru etnicii maghiari din străinătate, dat fiind că aceştia au o mare contribuţie la păstrarea identităţii ungare, a declarat vineri Arpad Janos Potapi, secretar de stat pentru comunităţile etnice maghiare din afara ţării, potrivit MTI. -
Cristian Hatu: „A crescut presiunea asupra decidenților pentru a face schimbări relevante în sistem”
Cristian Hatu este membru fondator și președinte al Centrului de Evaluare și Analize Educaționale. A studiat Geofizica și Filosofia la Universitatea din București, iar ulterior s-a specializat în domeniul filozofiei științei. Cel mai important program în domeniul educației în care s-a implicat a fost cel de reformare a predării fizicii în învățământul preuniversitar, pe care l-a demarat în 2011. -
Trei ONG-uri de mediu au adus ECO Educația în școli
Efortul de a găsi un loc ECO Educației în programul școlar al elevilor nu este privit întotdeauna cu seriozitate. Mulți directori de școli consideră că este doar un „moft”, că elevii ar trebui să folosească orele de opțional ca să studieze mai multă matematică, informatică sau limba română. -
Școli și programe de business din România și străinătate: Ghidul MBA 2016
Este MBA-ul o şcoală sau un business? MBA-ul este o școală de business. Acest lucru este cert. MBA-ul poate reprezenta, pentru cei care îl urmează, un business: fac o investiție, fie personal, fie la nivel de companie, și își propun obținerea unui profit (de natură academică, financiară etc.). -
Şcolile de afaceri nu se obosesc să producă experţi în HR
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
Cu câteva decenii în urmă, companiile americane făceau progrese pe frontul operaţiunilor, dar acum par să se fi rătăcit de pe drumul drept – iar şcolile de afaceri se află în acea poziţie din care le pot ajuta să regăsească direcţia cea bună. -
Școala mea Verde, un proiect destinat refacerii școlilor pe principiul clădirilor verzi
Școala mea Verde este cel mai nou proiect coordonat de echipa Let’s Do It, Romania!, prin care susțin inițiativa de a reamenaja școlile publice pe principiul clădirilor verzi.
-
Proiectele interetnice, soluții pentru dezvoltarea comunităților
Peste 400 de elevi și profesori din 19 școli din România și Moldova au fost implicați într-un program menit să crească toleranța interetnică în rândul tinerilor.
-
MBA 2013 – Orientare, analiză, oportunități
Suntem bucuroşi să va anunţăm că am lansat cea de-a doua ediţie a suplimentului editorial anual de top al revistei CARIERE: Ghid MBA 2013.
-
Spune-mi cine te învaţă business ca să-ţi zic ce şef vei fi
Unele şcoli au doar o mână de studenţi, altele şi-au scăzut tarifele până la nivelul unui masterat oarecare, altele au început să ofere locuri gratuite. Aruncând o privire asupra strategiilor adoptate de conducătorii programelor de management din România te întrebi dacă aceştia au urmat vreodată cursurile pe care le vând. Şi totuşi, şcolile de (E)MBA merg mai departe.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...