
Cum să gestionezi cu succes Trendurile în Branding Personal în anul 2021
La început de 2021, a devenit deja un clișeu să mai vorbim despre schimbările dramatice și rapide pe care pandemia de anul trecut le-a produs în viața oamenilor
Recrutarea nu mai e ce a fost acum cativa ani, iar pentru cei mai multi recrutori asta este un lucru foarte bun. Cei care selecteaza talente pentru companii si-au schimbat strategia, ne anunta site-ul Brazencareerist. Moda vrafurilor de CV-uri si scrisori de intentie incepe sa apuna, dar, in schimb, castiga teren interactiunea cu candidatii, de cele mai multe ori în forma digitala. Iata sase moduri foarte moderne de recrutare prin care se selecteaza noi talente.
78% dintre companiile româneşti utilizează reţelele sociale pentru promovarea companiei, iar mai mult de jumătate dintre companii utilizează marketing-ul pe reţelele de socializare de 1-3 ani. Aproape jumătate dintre aceste companii au o frecvenţă zilnică a postărilor şi consideră că utilitatea reţelelor de socializare pentru companie va creşte în viitorul apropiat.
Folosirea reţelelor sociale în recrutare este un subiect de mare actualitate în cadrul comunităţii globale de HR. În Europa am observat un interes continuu pentru Social Recruiting şi am descoperit tot mai multe organizaţii care investesc în Social Media ca şi instrument de localizare a candidaţilor şi de promovare a brandului de angajator.
Reţelele de socializare profesionale – pe care ne-am obişnuit să le includem sub umbrela expresiei „networking“ – sunt, de departe, cea mai importantă sursă de oportunităţi atunci când îţi cauţi un job. Reţelele de contacte sunt esenţiale pentru cariera ta. Dar pentru construirea unei retele de contacte ai nevoie de timp. Şi trebuie să depui multe eforturi. Trebuie să o construieşti înainte de a avea nevoie de ea.
Retelele de socializare au schimbat in ultimii ani modul in care companiile interactioneaza cu publicul lor, de la consumatori la angajati si mass media. O data cu aceste modificari, s-au nascut intrebarile de natura juridica, in principal cu privire la asumarea raspunderii pentru continutul postat si pentru efectele accesarii retelelor de socializare de catre actuali si fosti angajati.