Skip to main content

retele de socializare

    • Facebook distruge viaţa? Ce spune Harvard Business Review

      În medie, un utilizator Facebook petrece aproape o oră în fiecare zi pe site-ul de socializare, potrivit datelor furnizate de companie anul trecut. Un studiu Deloitte a constatat că pentru mulţi utilizatori de smartphone-uri, verificarea aplicaţei este primul lucru pe care îl fac în dimineaţa – de multe ori chiar înainte de a ieşi din pat, arată un articol al publicaţiei Harvard Business Review.
    • Ne împrietenim cu profesorii pe rețelele de socializare?

      Este indicat ca profesorii să fie prieteni cu elevii lor pe reţelele de socializare? Și dacă da, ce măsuri de precauție ar trebui totuşi să îşi ia? Zilele când cadrele didactice erau nişte figuri autoritare pe care elevii le ascultau fără să stea pe gânduri sunt demult apuse. Astăzi, membrii generaţiei Y nu mai vor să fie văzuţi și tratați ca niște copii de școală. Şi astfel, li se pare natural să se împrietenească online cu profesorii lor.
    • Studiul care dă peste cap oamenii mari: Cât stau copiii din România pe Internet și mai ales de ce

      Peste jumătate dintre copiii români și-au făcut cont pe Facebook asistați de un părinte. Pe Facebook, copiii dau, cel mai des, like la postările prietenilor și vorbesc pe chat. Se remarcă o înclinație a adolescenților (peste 57%) să dea like la paginile brandurilor și ale vedetelor…Acestea sunt doar câteva dintre reperele unui studiu care a avut ca ”obiect” activitatea celor mici și a adolescenților pe Internet, în general.   
      Conform studiului, 71% dintre părinți au declarat că își întreabă copiii ce produse să cumpere, iar 51% îi consideră pe cei mici foarte persuasivi. Și nu numai atât!
    • Cât de utile sunt rețele de socializare pentru promovare

      În 2014, 58% dintre companii utilizează reţelele de socializare pentru promovarea companiei și plănuiesc să le utilizeze în continuare (în scădere de la 78% în 2013), în timp ce 28% dintre acestea afirmă că nu le utilizează, însă plănuiesc să le utilizeze în perioada următoare (procent în creștere de la 22% în 2013), conform studiului TotalSoft şi EY România Social media şi mediul de afaceri românesc 2014, dat publicităţii astăzi.
    • Recrutarea talentelor in sase pasi

      Recrutarea nu mai e ce a fost acum cativa ani, iar pentru cei mai multi recrutori asta este un lucru foarte bun. Cei care selecteaza talente pentru companii si-au schimbat strategia, ne anunta site-ul Brazencareerist. Moda vrafurilor de CV-uri si scrisori de intentie incepe sa apuna, dar, in schimb, castiga teren interactiunea cu candidatii, de cele mai multe ori în forma digitala. Iata sase moduri foarte moderne de recrutare prin care se selecteaza noi talente.

    • 49% dintre companiile româneşti mari postează zilnic pe reţelele de socializare

      78% dintre companiile româneşti utilizează reţelele sociale pentru promovarea companiei, iar mai mult de jumătate dintre companii utilizează marketing-ul pe reţelele de socializare de 1-3 ani. Aproape jumătate dintre aceste companii au o frecvenţă zilnică a postărilor şi consideră că utilitatea reţelelor de socializare pentru companie va creşte în viitorul apropiat. 

    • Randamentul Social Media în recrutare

      Folosirea reţelelor sociale în recrutare este un subiect de mare actualitate în cadrul comunităţii globale de HR. În Europa am observat un interes continuu pentru Social Recruiting şi am descoperit tot mai multe organizaţii care investesc în Social Media ca şi instrument de localizare a candidaţilor şi de promovare a brandului de angajator.

    • Ce lecţii poţi învăţa de la cei care fac networking de succes

      Reţelele de socializare profesionale – pe care ne-am obişnuit să le includem sub umbrela expresiei „networking“ – sunt, de departe, cea mai importantă sursă de oportunităţi atunci când îţi cauţi un job. Reţelele de contacte sunt esenţiale pentru cariera ta. Dar pentru construirea unei retele de contacte ai nevoie de timp. Şi trebuie să depui multe eforturi. Trebuie să o construieşti înainte de a avea nevoie de ea. 

    • Retelele de socializare si angajatii

      Retelele de socializare au schimbat in ultimii ani modul in care companiile interactioneaza cu publicul lor, de la consumatori la angajati si mass media. O data cu aceste modificari, s-au nascut intrebarile de natura juridica,  in principal cu privire la asumarea raspunderii pentru continutul postat si pentru efectele accesarii retelelor de socializare de catre actuali si fosti angajati.

Recomandările editorilor