retailer
-
Una dintre primele idei de proiect lansată de LSRS, aceea de a crea un fond de burse, acordate pe baza meritelor academice,pentru elevii şi studentii români ce îşi doresc să studieze la cele mai renumite universităţi ale lumii va fi finanţată cu sprijinul retailerului. -
Pariază pe mărcile proprii şi pe producătorii locali
Pe o piaţă în care foarte puţini actori din retail produc mărci proprii în România, Carrefour a ales să lucreze direct cu producătorii români. Retailerul achiziţionează de la producătorii de aici, cu toate că este un proces mai dificil, dar benefic pe toate planurile pe termen lung.
-
Goana după promoţii. Ce se ascunde în spatele ofertelor retailerilor
Numărul ofertelor speciale din magazine a crescut simţitor, în lupta retailerilor şi a producătorilor pentru bugetele limitate ale clienţilor. De cele mai multe ori, promoţiile sunt lansate ca răspuns la ofertele similare ale concurenţilor, fiind văzute ca cea mai bună soluţie pentru creşterea în volum a vânzărilor.
-
Analiză: Cine este interesat de achiziţia Carrefour România
Grupul francez Carrefour, retailerul mondial numărul doi, ar putea ieşi de pe pieţele din România, Indonezia, Turcia, Polonia, Malaezia, Taiwan, Singapore.
-
Centrele comerciale continuă asaltul asupra fostelor fabrici comuniste
Mall-urile și retailerii deschid noi șantiere în România, țintind zone apropiate de vadul de clienti, în orașele cu putere de cumparare mai ridicată.
-
Gap, scădere uriașă în ultimul trimestru din 2011
Retailerul de fashion Gap a raportat o scădere de 40% a profitului în ultimul trimestru al anului trecut.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.