
produse
-
Părinții iau în calcul variante de optimizare a bugetului alocat cumpărăturilor pentru începerea anului școlar. 75% (față de 67% în 2024) spun că vor schimba brandul cu unul mai ieftin dacă cel dorit devine scump.
-
Inflația în iunie 2025: creștere moderată a prețurilor de consum
În iunie 2025, prețurile de consum au crescut ușor față de luna precedentă. Rata anuală a inflației s-a situat la 5,7%, în timp ce inflația de la începutul anului a fost 3,1%. Evoluția prețurilor a -
Ce faci cu serviciile sau produsele care merg „ok, dar nu cresc”? Ghid de triere rapidă
În orice portofoliu de business există cel puțin un produs sau serviciu care funcționează decent, dar nu excelează. Nu generează pierderi, dar nici nu susține creșterea. Are utilizatori stabili, dar cam atât. Adesea, aceste inițiative -
Cum să gestionezi cu succes Trendurile în Branding Personal în anul 2021
Imagine de Gerd Altmann de la Pixabay
La început de 2021, a devenit deja un clișeu să mai vorbim despre schimbările dramatice și rapide pe care pandemia de anul trecut le-a produs în viața oamenilor -
Ruxandra Antohe, Xandra - De la idee la rezultat
Ruxandra Antohe a lăsat în urmă o carieră de succes în tenis în Germania, a absolvit un MBA la City University of Seattle și a deschis în România o afacere în domeniul cosmeticelor - Xandra. -
Art&Craft – mai mult decât un brand, o poveste cu iz românesc
Pe langa aspectul comercial al afacerii, Art&Craft vine pe piata de retail si distributie cu povestea care aduce laolalta produsul, clientul si consumatorul – cel care primeste de cele mai multe ori produsul. Primul magazin -
Comerțul electronic pe piața din România
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce și Digital Marketing al toamnei, alături de partenerii iSense Solutions, lansează primele rezultate ale studiului anual “Comerțul electronic pe piața din România”. -
Secretele abilității de a inova
Abilitatea de a inova reprezintă unul dintre ingredientele-cheie ale succesului unei corporații. Tony Robbins, renumitul life-coach și business strategist, spunea că în ziua de azi nu mai este suficient pentru o companie să inoveze pur și simplu, ea trebuie să inoveze strategic. Într-un fel profitabil care să îl motiveze pe consumator suficient de mult, astfel încât el să plătească pentru acea inovare. -
Un nou Mărțișor pentru doamne și domnișoare
elmiplant a adus în magazine pachetele special pregătite pentru această primăvară şi dezvăluie atât produse proaspăt lansate, cât şi clasice. Pentru a şterge amprentele lăsate de sezonul rece asupra pielii, brandul românesc prezintă pachete cu un conţinut ridicat de hidratare şi ingrediente delicioase, pentru un zâmbet instant. -
5 motive pentru care cererea de piese auto online a crescut in ultimele 5 luni
Autohut.ro, unul dintre principalii jucatori de pe piata de piese auto online, anunta o crestere de 36% pentru cererea de piese auto online in ultimele 5 luni, ocazie cu care specialistii au analizat principalele beneficii pentru şoferi la achizitia pieselor auto prin intermediul comenzilor online fata de varianta clasica, achizitionarea din magazin.
-
De ce nu vrea Kievul să semneze, deocamdată, acordul economic de asociere cu UE
Preşedintele ales al Ucrainei, Piotr Poroshenko, roagă Europa să amâne semnarea acordului economic de asociere cu UE. Kiev nu este pregătit pentru acest nivel de integrare. În caz contrar, economia ucraineană va avea mult de suferit.
-
Bayer cumpără o parte din grupul Merck
Grupul farmaceutic german Bayer a anunţat preluarea producţiei de medicamente de larg consum a companiei americane Merck pentru 14,2 miliarde de dolari. Tranzacţie menită să consolideze activităţile Bayer pe segmentul preparatelor fără reţetă.
-
Tinerii cu spirit antreprenorial concurează pentru premii de 20.000 de euro
S-a dat startul înscrierilor pentru cea mai mare competiţie de antreprenoriat dedicată tinerilor din liceele şi universităţile din România, Company of the Year București, din data de 29 ianuarie 2014. Cele două categorii vizează elevii cu vârste între 15-19 şi studenţii cu vârste cuprinse între 19 şi 30 de ani. Participanții vor concura pentru calificarea la finalele europene de la Tallin și Amsterdam și pentru premii în susținere financiară de până la 7.500 USD (elevi) sau 15.000 EUR (studenți).
-
Directorii generali, optimişti cu privire la perspectivele de creştere în 2014
Directorii generali din România sunt optimişti cu privire la perspectivele de creştere ale veniturilor companiilor pe care le conduc, 86% dintre aceştia declarându-se încrezători în creşterea acestora în următoarele 12 luni, iar dintre aceştia 39% sunt foarte încrezători. Pe termen mai lung, 96% dintre directorii generali participanţi la sondaj cred în majorarea veniturilor companiilor lor în următorii 3 ani, iar 49% sunt foarte încrezători. Aceste tendinţe sunt similare celor înregistrate la nivel global.
-
Angajări în 2014: nici la stat, nici la privat
Potrivit unui studiu Ernst & Young România, 69% dintre manageri încă sperau la jumătatea anului trecut la o creştere a cifrei de afaceri în 2013. Ei vorbeau atunci despre diverse strategii, precum introducerea de noi produse sau servicii, deschiderea de noi canale de distribuţie, scăderi de preţuri, reduceri de costuri şi, nu în ultimul rând, creşterea productivităţii.
-
Dă startul la schimbare!
Trăim într-o perioadă în care se tot vorbeşte despre conştientizarea faptului că resursele planetei nu sunt inepuizabile. Cum la teorie stăm cu toţii excelent, când vine vorba despre practică, lucrurile se schimbă drastic şi nu se întrezăresc prea multe acţiuni care să ne facă să sperăm la o planetă mai curată.
-
„She business’’ - afaceri la feminin
Camera de Comerţ şi Industrie România-Algeria şi Tycoon Communication anunţă deschiderea oficială a clubului de business la feminin „She business’’. Proiectul îşi propune să strângă sub umbrela sa femei de excelenţă din mediul de afaceri românesc, antreprenoare de succes, specialiste din diferite domenii de activitate şi femei din mediul corporate.
-
Drumul de la ghereta din colţul străzii la boutiq-uri de lux
În anii ’90, românii denumeau cu franţuzescul boutique, ghereta din colţul străzii, deschisă non-stop de cele mai multe ori, de unde puteai cumpăra aproape toate produsele de care aveai nevoie.
-
Ultimele 2 zile de înscrieri la conferința Romanian Youth Focus
Pe 13 și 14 decembrie 2012 va avea loc, la Hotel Intercontinental, Romanian Youth Focus, o conferință despre tineri și brandurile ale căror portofolii includ produse sau servicii pentru acest segment aflat în continuă mișcare.
-
Amway sărbătoreşte 15 ani de prezenţă în România
Amway, una dintre cele mai mari companii de vânzări directe din lume sărbătoreşte 15 ani de activitate în România. Intrată pe piaţa românească în noiembrie 1997, compania a înregistrat până în prezent un volum cumulat al vânzărilor de 300 milioane dolari.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...